וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיטל להבי סגנית ראש עיריית תל אביב- יפו: "צריך לשנות דברים בעיר הזאת"

עודכן לאחרונה: 13.4.2022 / 14:27

בראיון לפודקאסט 'הזירה המקומית' של וואלה! חשפה סגנית ראש העיר כי היא מתכוונת להתמודד לראשות העיר תל אביב יפו. לקראת בחירות 2023 - "אני רואה את עצמי חלק מקואליצית שינוי. אנחנו ניתן פייט בתל אביב"

פודקאסט הזירה המקומית עם מיטל להבי

בראיון לפודקאסט 'הזירה המקומית' של וואלה, שיתפה להבי על פועלה לקידום רפורמות תחבורתיות גדולות בתל אביב יפו ובמטרופולין גוש דן כולו. עידוד רכיבה על אופניים, הגברת היקף השימוש בתחבורה ציבורית, מיתון התנועה בעיר, פתרונות לתחבורה בשבת ועוד.

כשנשאלה האם תתמודד לראשות העיר תל אביב יפו בבחירות 2023 ענתה - "אני רואה את עצמי בקואליצית שינוי. צריך לשנות פה דברים בעיר הזאת. בהחלט יש לי מחשבות להתמודד. אני חושבת שתל אביב היא עיר מרצית מאוד. בכל מערכת בחירות יש מי שבאים ומבטיחים הבטחות חדשות לתושבים, ראה מקרה אסף הראל בסיבוב האחרון.
בסופו של דבר, תושבי העיר אחרי כמה מערכות בחירות צריכים להבין מי המפלגה, מה ערכיה, מי האנשים מה הם מבטיחים ואם הם מסוגלים לעמוד בזה. אני חושבת שלמרצ יש רקורד מצויין בעיר הזאת ובמטרופולין גוש דן, בכל הערים המרכזיות הליברליות החילוניות. אני בהחלט חושבת שמרצ תריץ כמה מועמדים בכמה רשויות וגם בתל אביב. מצבנו היום מצויין, גם היותנו בממשלה מאפשר לנו להערך להתמודדות הזאת בצורה רצינית ואני בטוחה אנחנו ניתן פייט בתל אביב ואני מקווה לעמוד בראש הרשימה."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully