וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת חג האביב - יריד מיוחד לאנשי חינוך

עודכן לאחרונה: 22.3.2022 / 10:53

לראשונה יתקיים יריד מכירות מיוחד לאנשי חינוך והוראה. יריד 'אשמורת' יתקיים בין התאריכים 22-24.3 ב-9 קניונים ומתחמי קניות ברחבי הארץ, ביניהם; קניוני עזריאלי. במהלך היריד יקבלו אנשי ההוראה והחינוך, מתנות והטבות לחג והפתעות שוות במיוחד

לקראת חג האביב, מועדון אשמורת, מועדון ההטבות והאשראי של הסתדרות המורים, וקניוני עזריאלי מחבקים את המורות ועובדי ההוראה, ביריד מיוחד שיתקיים בין התאריכים 22-24.3 ב-9 קניונים ומתחמי קניות ברחבי הארץ, ביניהם קניוני עזריאלי הבאים: עזריאלי ראשונים, עזריאלי הנגב, עזריאלי אילון, עזריאלי עכו, עזריאלי ירושלים; מתחם סילבר באשקלון; מתחם עמק סנטר עפולה; קניון עיר ימים בנתניה.

יריד אשמורת. יחצ, אתר רשמי
יריד אשמורת/אתר רשמי, יחצ
ארי שטינברג, מנכ"ל אשמורת מבית הסתדרות המורים. צילום: רפי דלויה, אתר רשמי
ארי שטינברג, מנכ"ל אשמורת מבית הסתדרות המורים/אתר רשמי, צילום: רפי דלויה

יריד אשמורת הוא היריד הקניות הראשון בישראל המוקדש לאנשי החינוך וההוראה, והוא מתקיים על רקע השיח הציבורי על שכרם וחשיבותם של עובדי החינוך וההוראה.

במהלך היריד, שמתקיים ביוזמת ומופק על ידי אשמורת, יוטען לאנשי החינוך ההוראה בכרטיס 'חבר אשמורת' סכום של כ-650 ₪ אותם הם יוכלו לנצל בחנויות מובחרות בקניונים ובמתחמי הקניות המשתתפים ביריד. בנוסף, אשמורת מגיעה בפריסה ארצית לחלק שי לחג שיכלול בלנדר מקצועי לאנשי החינוך וההוראה המחזיקים בכרטיסי אשראי אשמורת. כמו כן יתקיימו הנחות נוספות, מגוונות ובלעדיות לאנשי החינוך וההוראה בחנויות השונות.

ארי שטיינברג, מנכ"ל אשמורת: "זאת זכות גדולה עבורנו לקיים שוב לאחר תקופה ומאתגרת את יריד אשמורת לטובת אנשי החינוך וההוראה שמוכיחים כל יום מחדש המשמעות של מסירות ונתינה. לראשונה מפרוץ הקורונה נקיים ביחד עם קניוני עזריאלי יריד מתנות והפתעות זמין ולחלק להם שלל מתנות והטבות לרווחתם. מערכת החינוך הוא הקטר שמוביל את כלכלת ישראל ואנשי החינוך וההוראה הם אנשי המקצוע שאמונים על טיפוח דור העתיד שיוביל אותה".

  • עוד באותו נושא:
  • מורים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully