וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוחים עם נפטון - שומרים על הים

עודכן לאחרונה: 21.3.2022 / 13:29

"שוחים עם נפטון" - מיזם חברתי לשחייניות ולשחיינים ללא מטרות רווח בשיתוף רשות הטבע והגנים ובהובלת ברק דוד, יזם ומוביל קהילות ספורט לעידוד השמירה על הים ולקידום קהילת השחיינים בארץ הארוע הקרוב 29.4.2022

שוחים עם נפטון הינו אירוע חברתי שמתקיים פעמיים בשנה, באפריל ובאוקטובר, בגן לאומי שמורת חוף פלמחים אשר תחת אחריות רשות הטבע והגנים. מדובר במפגש חברתי טהור של מאות שחייני בריכה, מים פתוחים וספורטאים חובבים ומקצועניים מצפון ועד דרום. הארוע הוא עצום ומרגש כאשר מאות שחייניות ושחיינים צובעים את שמורת פלמחים.

שוחים עם נפטון בהובלת ברק דוד. צילום: תומר פדר, אתר רשמי
שוחים עם נפטון בהובלת ברק דוד/אתר רשמי, צילום: תומר פדר

המיזם פועל בשנים האחרונות בשיתוף רשות הטבע והגנים ללא מטרות רווח לעידוד השמירה על הסביבה ובפרט, על הים. המיזם הינו בהובלת ברק דוד, יזם ומוביל קהילות ספורט במגוון תחומים, הבעלים של רשת BTEAM, אשר מקדיש מזמנו לטובת הפקת והקמת האירוע.

ברק דוד, יוזם הארוע: "במהלך הארוע המשתתפות והמשתתפים נחשפים לשמורת הטבע וזוכים לסקירה מעמיקה ולחווייה ייחודית ויוצאת דופן. חשוב לנו מאוד לחבר כמה שיותר קהל לעולם הים ולשמירה על סביבתו שכן, חלק מהיעד שלנו נעוץ בסלוגן "שומרים על הים". אין ספק שההסברה הטובה ביותר היא דרך השטח."

שומרים על הים. צילום: תומר פדר, אתר רשמי
שומרים על הים/אתר רשמי, צילום: תומר פדר

הארוע הקרוב עתיד להתקיים ב- 29 באפריל 2022 ופתוח להרשמה. הרישום הוא ללא תשלום למעט רכישת ערכה למעוניינים. באירוע לא מתקיימת מדידת זמנים ואין חלוקת מדליות. מסלול השחייה הינו 1.1 ק"מ "משולש" על ציר מהמם בין 2 ריפים לבין סוכת המציל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully