וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגשם הרס את אירועי פורים - גל של ביטולים

עודכן לאחרונה: 18.3.2022 / 12:30

רמת גן, כפר סבא ורעננה הודיעו על ביטול אירועי הפורים בעקבות מזג האוויר החורפי

אלפי תושבי הערים התכונו למסיבות רחוב עם תחפושות ומסיבות, אך מזג האוויר חורפי סיכן את המשך קיום האירועים ויועצי בטיחות ומשטרת ישראל סגרו חלק מהאירועים.

מסיבות בגבעתיים. צילום - דוברות גבעתיים, אתר רשמי
אתמול , אלפי חוגגים בהפניג פורים בגבעתים/אתר רשמי, צילום - דוברות גבעתיים

ברמת גן פרסם ראש העיר כרמל שאמה הכהן - הגשם והקור לא הכניעו אותנו ואת הכייף אבל יועצי הבטיחות הכריעו שיש סכנת התחשמלות ולכן נאלצים לסגור מיידית את האירוע. תסמכו עלינו שנדאג להשלמת הכייף במועד אחר בקרוב .

פורים חורפי ברמת גן. באדיבות המצולמים
פורים חורפי ברמת גן/באדיבות המצולמים

מעיריית כפר סבא נמסר- "כולנו קיווינו שנוכל לקיים את תהלוכת העדלאידע כסדרה, אך מזג האוויר הגשום לא איפשר. בהתאם החלטה של יועצי בטיחות ומשטרת ישראל שהתקבלה סמוך לשעה 11, נאלצנו בצער גדול לבטל את תהלוכת העדלאידע, על מנת לשמור על שלום הציבור, הצועדים בתהלוכה והצופים, ובטיחות כולנו. אנו שותפים לתחושת האכזבה, אך בטיחות תושבי העיר, הילדים ובאיי העדלאידע היא מעל לכל. חג פורים שמח וסוף שבוע נעים ובטוח"

מעיריית רעננה נמסר - "אנו נאלצים להודיע כי לנוכח מזג האוויר, ולאחר ביצוע הערכת מצב, קיום העדלאידע וההפנינג ברעננה אינם מאושרים על ידי משטרת ישראל ומהנדס הבטיחות. ביטחון ילדינו הוא בראש מעייננו, והחלטתם היא נר לרגלינו. אנו מתנצלים בפני כל אותם ילדים וילדות שחיכו וציפו, ואנו מבטיחים כי מסיבה מיוחדת עבור אותם ילדים תתקיים בקרוב!

  • עוד באותו נושא:
  • פורים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully