וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שר הבריאות ביקר במרכז בריאות הנפש - ועצר לשתות בבית קפה חברתי שיקומי

עודכן לאחרונה: 16.3.2022 / 17:06

שר הבריאות ניצן הורוביץ הגיע לביקור בבית חולים שער מנשה ובבית הקפה החברתי 'קפה טוב' המופעל על ידי אנשים עם חסמים תעסוקתיים

במסגרת ביקורו נפגש ושוחח עם עובדי המקום ולאחר מכן הגיע אל בית הקפה החברתי שיקומי של קבוצת שכולו טוב- "קפה טוב", החלוץ הראשון שהוקם בתוך המרכז לבריאות הנפש שער מנשה כיוזמה שקודמה על ידי המנהלת האדמיניסטרטיבית של המרכז הגב' לאה בוצר ובשיתוף עם משרד הבריאות, האגף לבריאות הנפש, מחלקת השיקום וביטוח לאומי.

שר הבריאות בקפה טוב במרכז לבריאות הנפש. צילום -שכולו טוב, אתר רשמי
שר הבריאות בקפה טוב במרכז לבריאות הנפש/אתר רשמי, צילום -שכולו טוב

"קפה טוב" הוא מיזם שיקומי תעסוקתי השייך לקבוצת שכולו טוב בשיתוף עם משרד הבריאות. הקבוצה מפעילה מסגרות שיקום והכשרה עבור אנשים עם מוגבלויות כחלק מתהליך השיקום התעסוקתי בדרך להשתלבות בשוק העבודה. ישנם 27 מקבלי שירות אשר מקבלים את השיקום וההכשרה שלהם במסגרת הפעילות בבית הקפה.

עפר כהן, מנכ"ל קבוצת שכולו טוב: "אנו שמחים ונרגשים לארח את שר הבריאות מר ניצן הורוביץ בבית הקפה החברתי שלנו בשער מנשה. אנו בקבוצת שכולו טוב בשיתוף פעולה עם משרד הבריאות, מספקים שירותי שיקום חברתיים ותעסוקתיים למעל 7,000 מקבלי שירות ומלווים אותם בתהליכי שיקום והכשרה כאשר המטרה הסופית היא לסייע להם להשתלב בשוק העבודה הטבעי. "קפה טוב" בשער מנשה פועל בהצלחה כבר כ-4 שנים והיום הקונספט מתפתח ומוטמע גם במרכזי בריאות הנפש נוספים ברחבי הארץ וממש בקרוב אנחנו משיקים סניף חדש בבאר שבע, אני מודה לשותפים שלנו שסייעו לנו בהטמעת המודל הייחוד. משרד הבריאות , הקרן לביטוח לאומי בית החולים שער מנשה שהיו חלוצים לנושא והגברת לאה בוצר שהובילה את המהלך "

לאה בוצר, מנהלת אדמיניסטרטיבית במרכז בריאות הנפש שער מנשה: " גאה מאד להיות החלוצה והיוזמת של כניסת" קפה טוב" למתחם המרכז לבריאות הנפש, מבקרים רבים בניהם: המטופלים, בני המשפחה, עובדי המרכז, עובדי משרד הבריאות תיירים מארץ ומחו"ל ותושבים רבים מהאזור, מגיעים לבית הקפה ונהנים מהשירות והאוכל הטעים שמוכן ומוגש על ידי מטופלים, מקבלי שירות, מודה לשכולו טוב, להנהלת המרכז ועובדיו כולם, אשר עושים הכל כל יום על מנת שמיזם זה ימשיך ויצליח. שמחה מאד על כך שמיזם חדשני זה מוטמע במרכזים נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully