וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה מציעה תל אביב לתיריים מאיחוד האמירויות?

עודכן לאחרונה: 16.3.2022 / 12:30

טיולי 5 כוכבים בתל אביב פרטיים במכוניות יוקרה עם נהג צמוד, ארוחות גורמה עם אישור הלכתי "חלאל" ושירות מפנק ומקיף בשפה הערבית, כך מתכננת עיריית תל אביב להביא אליה את התיירים מאיחוד האמירויות

על רקע הירידה בתחלואה והסרת המגבלות על תיירים נכנסים לישראל, הציגה סגנית ראש עיריית תל אביב-יפו, ציפי ברנד, חוויה ייחודית בכינוס עם עשרות עיתונאים מהאמירויות ומרחבי העולם במסגרת אירועי התיירות באקספו בדובאי, לקהל המוסלמי ממדינות הסכמי אברהם: בחריין, איחוד האמירויות ומרוקו.

ציפי ברנד סגנית ראש העיר תל אביב. באדיבות המצולמים
ציפי ברנד בדובאי/באדיבות המצולמים

לא פחות מ-4.3 מיליון אזרחים אמירתיים נוהגים לצאת לשתי חופשות משפחתיות בשנה, עם העדפה ברורה למלונות חמישה כוכבים. החוויה "תל אביב 5 כוכבים" שמובילה סגנית רה"ע ת"א-יפו ביחד עם מנהלת "עיר עולם ותיירות" בעירייה, שמה דגש על חופשה יוקרתית.

בסיס החופשה הוא כמובן במלון חמישה כוכבים בתל אביב, כאשר צוותי המלונות עוברים הדרכות שירות בדגש על השפה הערבית ומזון מותאם לאישור ההלכתי "חלאל". אתר אינטרנט עירוני משופר בערבית יכוון את המבקרים לאירועים רלוונטיים בעיר, פעילויות נופש ותרבות וכן לשירותים כמו בתי תפילה מתאימים קרובים. לתיירים יוצעו סיורי "5 כוכבים" במכוניות יוקרה עם נהג ומדריך צמוד שיוכלו ללוות אותם בגיחות מתל אביב לירושלים, חיפה, עכו ולים המלח. בשנים האחרונות הגיעו לישראל כ-120 אלף תיירים מוסלמים מדי שנה, במשרד התיירות ובעיריית תל אביב-יפו מצפים לגידול משמעותי בשנה הקרובה.

סגנית רה"ע ת"א-יפו, ציפי ברנד: "אנחנו מתרגשים מהגעת התיירים ממדינות הסכמי אברהם. פתיחת השמיים הופכת את ישראל ליעד אטרקטיבי, ואין ספק שתל אביב יכולה להציע לתיירים הללו חוויה ישראלית ועירונית מלאה ואמיתית של תרבות, קולינריה, חיי לילה וספורט. אנחנו עושים הכל כדי להבטיח להם חופשה יוקרתית ומפנקת, הכי קרוב לבית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully