וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פארק המדע בשכונת רחובות המדע יוצא לדרך

עודכן לאחרונה: 15.3.2022 / 14:09

החלו בעבודות ההקמה של הפארק המרכזי בשכונה בגודל כולל של 16 דונמים. הפארק יעוצב בקונספט של עולם המדעים והחלל.רחמים מלול, ראש העיר: "השקענו משאבים רבים בתכנון מדוקדק של הפארק לטובת תושבי השכונה

אגף גנים ונוף בעיריית רחובות, באמצעות הל"ר החברה לפיתוח רחובות, החלו בעבודת ההקמה של השטח הציבורי הפתוח בשכונת רחובות המדע. השטח, בגודל של 16 דונם, יכלול על פי התכנון מספר מתחמים לכל המשפחה.

פארק ברחובות. הדמייה, אתר רשמי
פארק ברחובות/אתר רשמי, הדמייה

הפארק מהווה שלב ב' של הפארק הקיים ברחובות המדע, וממוקם דרומית לפארק הקיים, בין רח' אפרים קציר לרח' אהרון צ'חנובר. הפארק כולו וחלק מהמתקנים בו יהיו מונגשים לילדים ובוגרים עם צרכים מיוחדים עפ"י התקנים הקיימים בתחום. שטחים נרחבים בפארק תוכננו לטובת מדשאות, גינון ועצים. במקום תוכנן גם שביל אופניים היקפי, פינות ישיבה מוצלות ע"י פרגולות ועצים, ספסלים, ברזיות, אשפתונים, תאורה ותאורה דקורטיבית.

הפארק החדש יתחבר לשטח הציבורי הקיים שבשכונת רחובות המדע, ויהווה שטח מרכזי שחותך את השכונה לרוחבה. בתכנון הגן ניתן דגש מיוחד על שטחי גינון רבים ועצים שינעימו את חוויות המשתמשים בגן. תכנון הגן נעשה ע"י משרד האדריכלים כהנוביץ'.

רחמים מלול, ראש העיר: "אני שמח שהגענו לשלב הסופי של פיתוח שכונת דגל בעיר- שכונת רחובות המדע. השקענו משאבים רבים בתכנון מדוקדק של הפארק לטובת תושבי השכונה, ויש בו מגוון של פעילויות שנועדו לגרות את המחשבה ולהפעיל את באי המקום. אין לי ספק שהפארק מוסיף לייחודיותה של השכונה, וחלק משמעותי ממנו תוכנן בשיתוף עם התושבים"

  • עוד באותו נושא:
  • רחובות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully