וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הושקה תכנית היזמות Made in Lod

עודכן לאחרונה: 15.3.2022 / 13:39

אירוע הפתיחה של תכנית היזמות Made in Lod לזכרו של אלדד כהן ז"ל, התקיימה השבוע במרכז הקליקה בלוד, במעמד ראש העיר - עו"ד יאיר רביבו.

במסגרת התכנית יקבלו קבוצה של כ-15 יזמיות ויזמים יהודים וערבים יחד כלים לפיתוח מיזמים טכנולוגיים, ילמדו פרקטיקות חדשניות מעולם היזמות, יצברו ניסיון מעשי בבניית מודל עסקי, תקציב ותחזית פיננסית, ויתאפשר להם ללמוד את השוק, לתרגל פיצ'ינג, להכיר משקיעים ולקבל ייעוץ והכוונה מקצועית ממנהלים בכירים בתעשייה ומצוות פרזנטנס - בית הספר ליזמות הגדול בישראל.

מרכז יזמות בלוד. צילום - עדי שרגא, אתר רשמי
Made in Lod/אתר רשמי, צילום - עדי שרגא

מנהלת הקליקה - מיטל נועה כץ: "אנחנו מברכים על שיתוף הפעולה של הקליקה עם מיזם שמטרתו לקדם יזמים חדשים בעיר לוד. הקליקה, שהוקם בשיתוף של המשרד לפיתוח הפריפריה הנגב והגליל, הינו מקום שהינו בית וחממה ליזמים ועסקים מתחילים, גם באמצעות מקום פיזי וסביבת עבודה מיטבית וגם בנתינת כלים להתפתחות עסקית. משיתוף פעולה כזה עם פרזטנס בעבר, יצאו יזמים שהתחילו אצלנו בקליקה גדלו והתפתחו לעסק מצליח. מוזמנים לבוא ולהתרשם".

מנהל מרכז הצעירים - ארז בר חיים: "אני שמח שחברת PresenTense ו-NESS בחרו בנו לארח את תכנית היזמות, ואני בטוח שכמו בעבר, גם התכנית הזו תצמיח יזמים מקומיים שיהפכו לעסקים מצליחים".

  • עוד באותו נושא:
  • לוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully