וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

594 ימים לבחירות ברשויות - בתל אביב מתחילים למדוד חליפות

עודכן לאחרונה: 14.3.2022 / 16:35

שנה וחצי לבחירות לרשויות המקומיות - הטוענים לכתר ראש העיר, מתחילים לרמוז, לצייץ, ואף להצהיר על התמודדות לראשות העיר העברית בישראל

וואלה! מקומי עם יומן הבחירות לרשויות המקומיות שיתקיימו ב 31.10.2023 - הצהרתו של ראש העיר רון חולדאי כי יתמודד לקדנציה שישית, טרפה קצת הקלפים לשאר המועמדים אשר קיוו בסתר ליבם כי הוא יודיע על סיום תפקידו. אך בגיל 77 מצהיר ראש העיר - "כוחי עוד במותני". חולדאי מכהן ראש עירית תל אביב משנת 1998.

רוני גמזו, רון חולדאי ועמוס שפירא. צילום - ינאי יחיאל, רובי קסטרו, אתר רשמי
שפירא חולדאי וגמזו - לקראת בחירות 2023 בתל אביב/אתר רשמי, צילום - ינאי יחיאל, רובי קסטרו

מתמודד נוסף שהצהיר כי ירוץ לראשות העיר תל אביב, עמוס שפירא, יליד דרום העיר תל אביב ואחד המנהלים הבכירים במשק אשר הודיע כבר על כוונתו להתמודד לראשות העיר. שפירא שימש כמנכ"ל חוגלה קימברלי, אל על, סלקום, נשיא אוניברסיטת חיפה, וכיום משמש כיו"ר אלו"ט בהתנדבות.

ב28.3.22 צפוי לערוך ארוע על גג גן העיר, פסע מהעירייה ולהצהיר על תחילת קמפיין הבחירות שלו. שפירא מסר לוואלה : "מצב העיר מחייב שינוי . אם לא נתעורר בזמן ייקחו לתל אביבים את תל אביב. לראש העירייה רון חולדאי יש זכויות על דברים טובים שעשה בתחילת דרכו ומגיע לו תודה על כך. אבל אחרי רבע מאה שמכהן חולדאי אנו רואים מנהיגות שלא מהווה דוגמא אישית, מגלגלת אחריות לכל גורם אפשרי".

לאחרונה אף עלה שמו של פרופסור רוני גמזו, מנכ"ל בית החולים איכלוב שהתאריין לפודקסט וסיפר כי הוא עובר דירה לתל אביב ולא שולל התמודדות מול חולדאי. "אני לא אומר שלא ארוץ מול חולדאי, אני רק אומר שזה לא נושא שאני דן בו כרגע. מזכירים אותי כמועמד כזה, ואני מקבל את זה בהערכה רבה עם הרבה מאוד אחריות".

גמזו משמש כמנהל בית החולים איכילוב מאז 2015. בשנים 2010-2014 כיהן כמנכ"ל משרד הבריאות, כאשר ביולי 2020 מונה לראש תכנית "מגן ישראל", הממונה על המאבק בנגיף הקורונה בישראל.

על פי הערכות פוליטיות, גם שלושת סגני ראש העיר, מיטל להבי, ציפי ברנד וראובן לדיאנסקי צפויים להודיע על התמודדות, קרוב יותר למועד הבחירות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully