וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המצטיינים: הרמטכ"ל העניק אותות ל - 15 הרשויות המובילות בישראל

עודכן לאחרונה: 14.3.2022 / 14:16

תעודות הוקרה הוענקו לרשויות בעלות נתוני הגיוס המובילים, התעודות הוענקו על-ידי הרמטכ"ל ל-15 רשויות מובילות מרחבי הארץ.

הרמטכ"ל העניק אותות ל - 15 הרשויות המובילות בישראל/דובר צה"ל

כנס רשויות מובילות, בראשות הרמטכ"ל, רב-אלוף אביב כוכבי, חברי פורום המטה הכללי, בכירי מערכת הביטחון וראשי רשויות מרחבי הארץ התקיים אתמול.

הרשויות המובילות בישראל: מודיעין-מכבים-רעות, נס ציונה, גבעת שמואל, קרית אונו, מועצה אזורית רמת הנגב, מועצה אזורית דרום השרון, כוכב יאיר, אבן יהודה, כפר תבור, להבים, ירושלים, אילת, גבעתיים, ראש העין, יקנעם עילית

הרמטכל כוכבי. צילום- דובר צה"ל, אתר רשמי
תעודות הוקרה הוענקו על-ידי הרמטכ"ל, לרשויות המובילות בנתוני הגיוס הגבוהים ביותר/אתר רשמי, צילום- דובר צה"ל

מדברי הרמטכ"ל, רב-אלוף אביב כוכבי: "אני רואה חשיבות בכך שכל המשרתים בצה"ל יתרמו למדינה במקומות המשמעותיים ביותר ובראשם בשירות הקרבי. באופן סימטרי המשרתים גם מקבלים מצה"ל הרבה מאוד, בראש ובראשונה תחושת מסוגלות, כושר ביצוע משימות וכושר ניהול ומנהיגות. שמנו לעצמו למטרה, כחלק מהתכנית הרב שנתית, לשפר את הטיפול באנשים בכל הדרגות ובכל התפקידים. תכנית 'לרשותכם' מבטאת את הדאגה לאנשים ואת טיפוחם עוד מהשלב שטרם הגיוס. הצבנו לעצמנו כיעד לשפר ולדייק את התאמת השיבוץ של החיילים והחיילות ולהמשיך ולהעלות את שיעור המתנדבים לשירות הקרבי. שינינו באופן עמוק ויסודי את תהליכי המיון, במעורבות ובשילוב הרשויות, על מנת למצות מכל מתגייס ומתגייסת את מלוא יכולותיהם. נמשיך לעסוק בתחום האנשים, נשקיע בתהליכי הגיוס, בחוויות השירות, בהיסעים, המזון והנגישות ועד לשחרור באמצעות תכניות אשר מלוות ומכווינות, כמו 'מסע בחזרה לעתיד', לוחמים להיי-טק ועוד. צה"ל הוא קודם כל האנשים המשרתים בו ולכן הצבנו אותם בראש מעיינינו. טיפוח האנשים משמעותו טיפוח צה"ל ומשמעותו שיפור הביטחון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

ראש העיר מודיעין מכבים רעות, חיים ביבס: "אין גאה ממני לראות את נתוני הגיוס לצה"ל. אלו נתונים המוכיחים שיש בעיר בנות ובני הנוער ערכיים, תורמים ומתנדבים. כשאני נפגש עם החיילים תושבי העיר אני רואה צעירות וצעירים חדורי אמונה ומוטיבציה שטובת המדינה ניצבת לנגד עיניהם ואני יודע שבזכות החינוך הטוב שהם מקבלים בבית יחד עם ההשקעה שלנו במערכת החינוך העירונית, אנחנו יוצרים לנו היום עתיד טוב יותר."

מודיעין. יחצ, אתר רשמי
מודיעין/אתר רשמי, יחצ

ראש עיריית גבעת שמואל יוסי ברודני: "גם השנה בני הנוער היקרים שלנו ממשיכים להיות לנו מקור לגאווה בכל התחומים: בחינוך לערכים, בהישגים לימודיים יוצאי דופן, באחוזי גיוס גבוהים לצה"ל ולשירות הלאומי וברוח התנדבות מיוחדת שיש לכל אחת ואחד מהם. אני מאמין, בלב שלם, כי שירות משמעותי תורם לא רק למדינה ולצבא, אלא גם למתגייסים עצמם - השרות מגבש, מחשל ומעצב אישיות"

גבעת שמואל. יחצ, אתר רשמי
גבעת שמואל/אתר רשמי, יחצ

רון מלכה מ"מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך בקריית אונו: אנו גאים בבוגרות ובבוגרים שלנו המסבים נחת להורים, לצוותי החינוך ולעיר כולה. ההישגים בשירות הצבאי הם בבואה של עשייה חינוכית עירונית משובחת המתחילה בבית ומתקיימת לאורך היום במערכת החינוך הפורמלית והמשלימה הנפלאה שלנו.

קריית אונו. יחצ, אתר רשמי
קריית אונו/אתר רשמי, יחצ

ראש מועצת דרום השרון אושרת גני גונן אמרה: "הכבוד על ההישגים הוא בראש וראשונה של הצעירים והצעירות האיכותיים והערכיים שלנו, וכמובן של מי שגידלו, חינכו ונטעו ערכים של אהבת העם: ההורים הגאים ואיתם צוותי החינוך במוסדות החינוך הפורמלי והבלתי פורמלי. מצדיעה לכם.ן! חיילות וחילים יקרים, כל הכבוד, מאחלת שירות משמעותי והכי חשוב- חזרו בשלום".

מועצת דרום השרון. צילום: סיון בהט, אתר רשמי
מועצת דרום השרון/אתר רשמי, צילום: סיון בהט

רן קוניק, ראש עיריית גבעתיים: "גאווה גדולה לראות את בני גבעתיים במקום ה- 1 בארץ באחוז הנבחרים למסלול קצונה (בקרב הערים הבינוניות). ברכות לצעירים, להוריהם, לצוותי החינוך שליוו אותם במערכת החינוך של גבעתיים, למדריכים בתנועות הנוער ולכל מי שתרם את חלקו בעיצוב אישיותם של קציני העתיד של צה"ל ובהפיכתם מילדים למנהיגים ערכיים, אוהבי הארץ והמדינה.
כבוד גדול לכם ולכולנו."

יובל ארד, ראש המועצה המקומית כוכב יאיר-צור יגאל: "אני גאה בבנות ובני הנוער של היישוב על שיעור ההתנדבות הגבוה לשירות משמעותי, לפיקוד ולקצונה המבטא את הערכים של הנוער שגדל כאן ביישוב, ובמיוחד מחמם את הלב שיעור ההתנדבות לקצונה בקרב הנשים שהוא מהגבוהים ביותר בארץ, מבין כלל הרשויות. אנחנו גאים בנוער שלנו ומתגאים בהן ובהם."

כוכב יאיר. יחצ, אתר רשמי
כוכב יאיר/אתר רשמי, יחצ

יוסי ניסן ראש מועצת להבים: "תודה לכם הורים יקרים, למנהלים, למחנכים ולמורים, ולראשי תנועת הצופים על השקעתכם בחינוך ילדינו לאורך השנים ותודה לצעירים המופלאים שלנו על המוטיבציה, הנכונות והנחישות לתרום לביטחון מדינת ישראל באמצעות שירות משמעותי בצבא הגנה לישראל".

להבים. יחצ, אתר רשמי
להבים/אתר רשמי, יחצ

ראש העיר נס ציונה שמואל בוקסר: "אני גאה בנערות ובנערים האיכותיים שלנו, שממשיכים להוביל ולבלוט גם השנה עם ערכים של נתינה, מעורבות ומצוינות. אני גאה במערכת החינוך המצוינת שלנו, שמצמיחה כאלה בוגרים ובוגרות, אני גאה בהורים ובסט הערכים שהטמיעו בקרב הנוער המצוין שלנו.

ראש העיר יקנעם סימון אלפסי: "כבוד גדול והתרגשות עצומה לנוכח ההישגים המדהימים של בנות ובני העיר שמוכיחים שוב ושוב כמה שהם איכותיים וערכיים. שיעורי הגיוס לשירות בכלל ולשירות משמעותי בפרט הכולל קצונה מציבים את יקנעם בצמרת הערים שהכי תורמות לצה"ל ולהגנה על המדינה. אני מצדיע לכל אחד ואחת מבני ובנות העיר על תרומתם לצה"ל ולמדינה. אשרי העיר שאלו הם בניה ובנותיה".

יקנעם עילית. יחצ, אתר רשמי
יקנעם עילית/אתר רשמי, יחצ

ראש המועצה האיזורית רמת הנגב, ערן דורון: "זאת גאווה אדירה עבורנו לעמוד בראש הרשימה של המועצות האזוריות באחוזי ההגעה למערך הלוחם ולקצונה בצה"ל, והוכחה כי יש כאן בנגב נוער איכותי, ערכי וציוני שאוהב את המדינה ויוצא לשירות משמעותי בצבא מתוך רצון לתרום את חלקו ואף מעבר לכך. אני נרגש עבור כל אחת ואחד מאותם הצעירות והצעירים בני המועצה, שאך ורק בזכותם אנו נמצאים במעמד זה, ומודה להם, להורים ולצוותי החינוך הפורמלי והבלתי פורמלי של רמת הנגב על ההישג המרשים."

רמת נגב. צילום:סיון בהט, אתר רשמי
רמת נגב/אתר רשמי, צילום:סיון בהט

אבי הררי, ראש מועצת אבן יהודה: "תעודת ההצטיינות על אחוזי הגיוס ביישוב היא הישג חשוב הנותן תוקף לשינוי הערכי אותו אנו מובילים בגאווה רבה. בחודש בו אנו מציינים את החודש לקידום מעמד האישה בשלל אירועים, הזכייה של אבן יהודה במקום הראשון בגיוס נשים היא תעודת כבוד לקהילת אבן יהודה ולמערכת החינוך המחנכת ודוגלת בשוויון מגדרי בכל תחומי החיים."

ראש העיר נס ציונה שמואל בוקסר: "אני גאה בנערות ובנערים האיכותיים שלנו, שממשיכים להוביל ולבלוט גם השנה עם ערכים של נתינה, מעורבות ומצוינות. אני גאה במערכת החינוך המצוינת שלנו, שמצמיחה כאלה בוגרים ובוגרות, אני גאה בהורים ובסט הערכים שהטמיעו בקרב הנוער המצוין שלנו.

  • עוד באותו נושא:
  • גיוס
  • צה"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully