וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברחו מהמלחמה - ילדי העולים מאוקראינה חוגגים פורים בישראל

עודכן לאחרונה: 14.3.2022 / 10:24

ילדי העולים מאוקראינה חוגגים פורים ראשון בישראל - עיריית נוף הגליל תקיים היום מסיבת פורים שמחה במיוחד לילדי העולים שנמלטו מהמלחמה באוקראינה. אימו של אחד הילדים - "אנחנו מעדיפים שלא יתחפשו לאנשי צבא, יש להם מספיק מלחמות, עדיף שיתחפשו לדמויות מהאגדות"

למעלה מ-50 ילדים פליטי המלחמה מאוקראינה נקלטו בנוף הגליל מאז התחילת הלחימה שם. בסיוע גורמי העירייה הילדים נקלטו בבתי ספר וגני הילדים, בני משפחתם שוכנו במלונות באיזור.

"הכנו לילדים ארגז ענק של תחפושות חדשות, ליצנים, דוכני איפור ומופע אומנותי בשפה האוקראינית שירגישו בבית" סיפרה רדה ריינס, מנהלת מחלקת האירועים, בעיריית נוף הגליל. ההכנות למסיבה מעוררות התרגשות גדולה בקרב הילדים, חלקם כבר בחרו לעצמם תחפושת.

פורים בנוף הגליל. באדיבות המצולמים
פורים בנוף הגליל/באדיבות המצולמים

פאינה ודוד הם חלק מהילדים שברחו עם בני משפחתם מאוקראינה וחוגגים לראשונה את חג פורים בישראל. פאינה קושינקו בת ה 9 בחרה להתחפש למלכת הלבבות ודוד גלדקובסקי בן 6 לזמר רוק: בשנה שעברה התחפשתי לענק הירוק, זה היה בבית ספר יהודי בו למדתי בקייב, אני מאוד מתגעגע לחברים שלי שם" .

פלורה אימו של דוד, אמרה כי בנסיבות המציאות הקשה, ההורים מעדיפים שילדיהם לא יתחפשו ללוחמים ואנשי צבא "יש להם מספיק מלחמה גם בלי פורים, הם צריכים לחוות מציאות יפה של ילדים נורמליים ולהתחפש לנסיכים ודמויות מהאגדות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully