וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסטודנטים מבצלאל כובשים את דובאי

עודכן לאחרונה: 13.3.2022 / 15:29

האקדמיה בצלאל הוזמנה על ידי משרד החוץ להציג בביתן הישראלי באקספו דובאיי תערוכה בנושא הדיגיטל קראפט שמובילה המחלקה לצורפות ואופנה

האקדמיה בצלאל גאה להיות המוסד הראשון שמציג תערוכה בביתן הישראלי בה יוצגו עבודות נבחרות מתחום ה DIGITAL CRAFT שנעשו במחלקה על ידיי סטודנטים מהשנים השלישית והרביעית במשך 6 השנים האחרונות.

הפרויקטים המוצגים עשו שימוש בטכנולוגיות הכי חדשניות בתחום ההדפסה התלת ממדית ובשילוב של חומרים וטכנולוגיות מסורתיות. אנחנו גאים מאוד להציג באירוע הזה ומחכים לחשוף את הרעיונות החדשים האלה בפני מבקרים וקולגות מכל העולם.

למחלקה לצורפות ואופנה בבצלאל, יש היסטוריה ארוכה של למעלה מ 100 שנים של יצירה במיומנויות של קראפט מקומי והיא מולטי דיסציפלינארית יחידה במינה בארץ ובעולם ומאפשרת התמחות בתכשיטים, אביזרים ואופנה.

שלי סתת קומבור, ראש המחלקה לצורפות ואופנה: "אנחנו על סף של מהפכה טכנולוגית מדהימה שהולכת לגעת בכל תחום של החיים שלנו והולכת לשנות מהקצה אל הקצה את כל החוויה האנושית שלנו את העולם הפיזי. השינויים האלה הולכים להיות קיצוניים ומורכבים מכל שינוי טכנולוגי שחווינו עד היום." ומוסיפה כי "קשה מאוד ומאתגר לחזות את ההשפעה שתהיה בפועל אבל דבר אחד ברור יותר מכל, התרומה שלנו למהפכה זו חייבת להיות מקיפה ולכלול את המגזר הפרטי והציבורי כאחד. התהליך הזה חייב להתחיל במחקר ופיתוח בעולם האקדמי ותוצאות המחקרים האלה יוטמעו בכל מנעד הספקטרום האנושי."

בצלאל. באדיבות המצולמים
בצלאל/באדיבות המצולמים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully