וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלפי מוצרים נשלחו כסיוע הומניטרי מצפת לאוקראינה

עודכן לאחרונה: 13.3.2022 / 12:25

194 ארגזים עם אלפי מוצרים נשלחו לגבול אוקראינה כחלק ממאמץ הסיוע של צפת. ראש עיריית צפת שוקי אוחנה: "אני מזמין את כל היהודים הנמצאים באוקראינה לעלות לצפת"

שוקי אוחנה, ראש העיר צפת - בקרוב נקלוט עולים חדשים מאוקראינה/צילום se יחצ

במחלקת הקליטה בעיריית צפת ממשיכים לפעול על מנת לסייע בצד ההומניטרי לתושבי אוקראינה.
במהלך השבוע החולף בוצע איסוף תרומות נרחב בבית העולה אליו הגיעו רבים מתושבי העיר צפת עם אלפי מוצרים שישלחו לאוקראינה, בין הייתר מדובר במוצרי מזון יבשים (קמח, סוכר, שימורים, פסטה וכו),מוצרי היגיינה, פנסים, סוללות, נרות, שמיכות, טיטולים וכדומה, זאת במטרה לסייע ככל שניתן לאזרחים הנמצאים בתנאים לא פשוטים.

194 הארגזים עם אלפי המוצרים השונים הועמסו על גבי משאית בסיוע נערים ממכינת ברעם.

סיוע מצפת לאוקראינה. צילום: SE יחצ, אתר רשמי
סיוע מצפת לאוקראינה/אתר רשמי, צילום: SE יחצ

בנוסף, במחלקת הקליטה בעיריית צפת יחד עם משרד הקליטה בהובלת השרה פנינה תמנו שטה והסוכנות היהודית, קוראים ליהודים באוקראינה לעלות ארצה ולהיקלט בבירת הגליל עם שורת תמריצים: אירוח ללא עלות במלון עד למציאת דירה, סיוע במציאת דיור קבע, הספקת מזון למשך שבועיים על חשבון הרשות, הענקת מנויים לחוגים ולקאנטרי העירוני לשנה חינם, ליווי אישי צמוד בכל תהליך הקליטה, הכרת העיר והשירותים השונים וכו'.

מחזיק תיק הקליטה וסגן ראש העיר ארקדי בארסט ציין: "רוחב הלב והנדיבות של תושבי צפת המדהימים מעורר כבוד, התרגשות והערכה אדירה. זו ערבות הדדית אנושית מרגשת- הסיוע ההומניטרי הינו ערך חשוב. אני שב ומזמין את כל היהודים הנמצאים באוקראינה לעלות לצפת, צוות המחלקה יסייע בקליטה חלקה ונעימה"

ראש עיריית צפת שוקי אוחנה הוסיף: "אני גאה בתושבי צפת על ההתגייסות והמאמץ למען תושבי אוקראינה, תושבי צפת למען אוקראינה, כל החבילות יישלחו כסיוע הומניטארי. אנחנו שותפים מלאים במאמץ לסייע לתושבים הנמצאים שם במצוקה אדירה ובקרוב נקלוט גם עולים חדשים מאוקראינה"

  • עוד באותו נושא:
  • צפת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully