וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלבבות האדומים של נס ציונה

עודכן לאחרונה: 13.3.2022 / 12:11

תתנדב את מה שאתה אוהב. מי ששאל את עצמו מה פשר הלבבות האדומים אשר נפרסו ברחבי נס ציונה - הם חלק מקמפיין אשר נועד לעודד את תושבי העיר לעשות משהו טוב, להתנדב ולסייע לקהילה.

עם פרוץ מגיפת הקורונה, עלה הצורך של אוכלוסיות שונות בעיר לסיוע ועזרה, יחד איתו גדל והתפתח עולם הנתינה וההתנדבות. מתנדבים רבים בעיר מינפו את התחביבים שלהם או תחומים בהם הם עוסקים, לתרומה לקהילה, ויצרו מציאות בה כלל הצדדים מרוויחים.

נס ציונה. צילום - דוברות נס ציונה, אתר רשמי
נס ציונה/אתר רשמי, צילום - דוברות נס ציונה
נס ציונה. צילום - דוברות נס ציונה, אתר רשמי
נס ציונה/אתר רשמי, צילום - דוברות נס ציונה

המחלקה להתנדבות, שבאגף הרווחה בעיריית נס ציונה הרחיבה את פעילותה והיא מהווה בית מקצועי לכל מובילי ההתנדבות, יזמים חברתים, עמותות ופרטיים בעיר. המחלקה מלווה באופן יום יומי את זרמי ההתנדבות השונים, יוצרת את הקשר בין הצרכים בקהילה ליוזמות השונות, ומהווה חיבור המתנדבים, בית תומך המקנה כלים מקצועיים למינוף יכולות, בין היתר על ידי יוזמה של קורסים, הכשרות וסדנאות המעניקות ידע בנושא שיווק ופרסום חברתי, גיוס משאבים, בניית תוכנית עבודה, שימור מתנדבים, מיקוד ודיוק הפעילות, יצירת שיתופי פעולה ועוד.

רק בשבוע האחרון, ניהלה המחלקה להתנדבות את מבצע איסוף תרומות הציוד עבור פליטי אוקראינה.

תושבים אשר מעוניינים לתרום לקהילה, בתחומים הקרובים לליבם, ולקבל סיוע וליווי מהמחלקה להתנדבות מוזמנים לפנות למחלקה, להצטרף ולהגדיל את מעגל הנתינה המקומי.

בימים אלו מקימה המחלקה להתנדבות סיירת תיקונים, שתסייע למשפחות וקשישים שידם אינה משגת ומתקשים לשלם לאנשי מקצוע לתיקונים קלים, תיקוני מכשירים ביתיים כמו מזגנים/מכונות כביסה וכד'.

לאחרונה הוקם המיזם חברים בקליק המסייע לשורדי שואה, בהנגשה טכנולוגית . המועדון החברתי עבור בוגרים בעלי מוגבלויות בשיתוף אקים מרחיב את פעילותו וזקוק למתנדבים

וישנם עוד מגוון אפשרויות התנדבות בתחום הבטחון, בטיחות בדרכים, סיוע לילדים ונוער, סיוע לנערות ונערי הבית החם, סיוע במועדוניות הרווחה והחינוך, שינוע מזון וציוד למשפחות מעוטות יכולת, סיוע בבישול לקשישים שמתקשים ועוד

  • עוד באותו נושא:
  • נס ציונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully