וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא תאמינו איזה שיחות מקבלות נשות מוקד 106 של ערד

עודכן לאחרונה: 13.3.2022 / 11:46

צוות מוקד 106 של ערד מתפקד כמשפחה אחת גדולה. בעיקר עובדות שם נשים אשר רואות שליחות בסיוע ועזרה לאזרחים ויש כמובן את הטלפונים המשונים. שיחה עם הנשים מעבר לקו

נשות מוקד 106 של עיריית ערד מעידות על עצמן כי הן קמות בכל בוקר למען התושבים לתת מענה לאלו שצריכים אותן ברגעי האמת. בכל יום קורה משהו חדש במוקד. יחד עם השיחות החשובות על מפגעים, סכנות ומטרדים. מתקבלות מפעם לפעם שיחות שנשות מוקד 106 לא האמינו שיקבלו.

מוקד 106 ערד. באדיבות המצולמים
מוקד 106 ערד/באדיבות המצולמים

ברחבי ערד, יש שקוראים לה "מעיין לכל עניין", בתוך המוקד היא האמא של כולן. מעיין ויצמן שטרית בת 45 , עובדת בעיריית ערד כ 14 שנים, ומנהלת את מוקד 106 כבר קרוב לעשור.

על אף שראתה הכל ושמעה הכל, מעיין מטפלת במקצועיות בכל פנייה שמגיעה. "זה מתוך הפטריוטיות הערדניקית שמאפיינת אותי. אני פשוט מאוהבת במה שאני עושה, חיה ונושמת את העיר 24/7 ופועלת מתוך רצון עז לסייע לתושבים למנוע בירוקרטיה ולהקל ככל שניתן.

הצעירה שבחבורה, שיראל אשתמקר, בת 23. שיראל עובדת במוקד קרוב לשנה וחצי, ומספרת כי היא הגיעה לעבודה כזו בגיל צעיר כי מאמינה שדרך שירות לאזרח ניתן לצבור את הניסיון הטוב ביותר במגזר הציבורי.השיחה הכי מוזריה שקיבלה? קיבלתי שיחה בשעות הלילה. בצד השני ענה קול של גבר, ששאל אותי אם אני יכולה להעיר אותו ב 5:30 לפנות בוקר". שיראל כמובן ענתה בכבוד ונימוס שאין זה מתפקידה לעשות זאת.

שרה וגנר, בת 34, נמצאת במוקד כבר מעל שנתיים, ומעידה על עצמה שהיא חובבת גדולה של ספורט וטבע. כיוון שאני אוהבת ערד ולתת סיוע לתושבים במגוון שירותי העירייה והסיבה שהגעתי למוקד היא אהבה גדולה לעיר והרצון לבצע שינויים ברמת המאפשר.

ותיקת המשרד, ציפי מסיקה בת 64, אמא לשני בנים וסבתא לארבעה נכדים. היא עובדת בעירייה כבר 33 שנה(!). מעידה כי היא מרגישה מחויבות לסייע לתושבים. מאוד אוהבת לטייל בעולם, אבל כרגע כל כולה במאמץ לשפר את חיי התושב.

בר לזנס, בת 28, עובדת במוקד כשנה וחצי. לזנס בכורה ל7 אחים, בביתה שני כלבים שני חתולים ואפילו נחש. בר נולדה, גדלה וחיה כיום בערד ומספרת כי היא מכורה לשקט, לאוויר ולנוף. כאשר נשאלה מדוע עובדת במוקד ענתה: "כשאני עובדת במוקד 106 אני בעמדה כזאת בה אני יכולה לסייע לאנשים הזקוקים לעזרה ולשפר את העיר שלי שאני אוהבת וזה גורם לי לסיפוק כשאני חוזרת הביתה."

"סליחה? את יכולה להזמין את השיטור? השכנה שלי מאוהבת בי ואיני יודע מה לעשות" כך סיפרה לנו ויולטה אמליאנצוק כשנשאלה על הסיפור ההזוי ביותר שקיבלה במוקד. בזמנה החופשי ויולטה מוצאת לעצמה פינות שקטות במדבר מוציאה שם את כלי הנגינה ונהנית מהרגע. כמובן שאת זה היא עושה כשהיא לא נמצאת במוקד ומסייעת לתושבים.

  • עוד באותו נושא:
  • ערד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully