וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כ-400 מלגות בהיקף של כ- 4 מיליון ₪ הוענקו לסטודנטים מעכו

עודכן לאחרונה: 9.3.2022 / 14:17

בשנת 2021 חולקו באמצעות עיריית עכו, מפעל הפיס ושותפים נוספים כ -400 מלגות לסטודנטים תושבי העיר בסך 10,000 ₪ כל אחת ובהיקף כולל של כ- 4 מיליון ₪.

השנה משתתפים בשלושת כפרי הסטודנטים בעיר יותר מ-60 סטודנטים, המבצעים פעילויות חברתיות קהילתיות בשכונות בהן הם מתגוררים במרכז העיר ובשכונת בורלא. כמו כן ניתן דגש על שתי תוכניות חדשות שהוטמעו השנה באגף: תוכנית האוריינות הדיגיטלית - תוכנית משותפת למשרד המדע ולעיריית עכו המנגישה את לימודי יישומי המחשב לקהל הרחב, פעילות שברובה הינה ללא עלות או בעלות מסובסדת משמעותית

שמעון לנקרי. יחצ עיריית עכו,
שמעון לנקרי/יחצ עיריית עכו

ראש העיר, שמעון לנקרי אמר כי תחום הצעירים בארץ עדיין אינו מוסדר ולכן השירותים הניתנים לאוכלוסיית הצעירים אינם אחידים ותלויים רבות במידת המעורבות של ראשי הרשויות והנהגות הערים, וזאת בנוסף למידת המעורבות של משרדי הממשלה ושל המגזר השלישי. הוא ציין, כי מרכז הצעירים בעכו הינו מהגדולים בארץ ומושקעים בו באמצעות הרשות המקומית ושותפיה משאבים רבים ותשומות רבות לרווחת האוכלוסייה הצעירה בעיר.

בתחילת הישיבה ניתנה ע"י מנהל האגף אלי חביב והצוות סקירה רחבה על העשייה בשנת 2021.
מתוך הסקירה עולה כי בשנת 2021 קיבלו שירות כ- 4,000 צעירים בתחומי ליבה וקהלי יעד שונים, כאשר הבולטים שבהם הוא תחום ההשכלה הגבוהה, תחום המלגות, אוריינות דיגיטלית, קריירה, תעסוקה וחיילים משוחררים.

במסגרת ההתנדבות המלגאית נדרש מכל סטודנט לבצע 140 שעות התנדבות חברתית קהילתית במסגרות שונות. בסך הכל בוצעו השנה יותר מ- 50,000 שעות התנדבות בקהילה. נתון נוסף עליו ניתן הדגש הוא תחום ההכשרות המקצועיות ההולך ומתפתח.

במסגרת המענים בתחום זה, מונגשים לצעירי העיר (שאינם פונים להשכלה גבוהה), הכשרות מקצועיות בעלויות מסובסדות המלוות במלגות במטרה לאפשר לכל צעיר וצעירה בעיר, לרכוש השכלה גבוהה/ מקצועית בתחומים המתאימים להם.

מנכ"ל העירייה יניב אשור התייחס ואמר כי פעילות מרכז הצעירים מורגשת מאוד ברחבי העיר ונותנת מענה נרחב ומקיף לצעירים רבים. בנוסף ביקש המנכ"ל להנגיש ולפרסם את פעילויות האגף בקרב צעירי העיר בכל הפלטפורומות הדיגיטליות וזאת על מנת שהשרות יהיה ידוע ומוכר לכל הצעירים בעיר.

ראש העיר שיבח את הפעילות העניפה בשנת 2021 וביקש לתת דגש ולתגבר השנה את נושאי פיתוח הקהילה וההכשרות המקצועיות האיכותיות. ראש העיר הודה לכל השותפים ולצוות האגף ולעומד בראשו על העבודה הטובה והאיכותית.

  • עוד באותו נושא:
  • עכו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully