וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנשים של גן החיות התנ"כי בירושלים

עודכן לאחרונה: 8.3.2022 / 13:30

בגן החיות התנ"כי בירושלים מציינים היום (שלישי, 8.3.22) את יום האישה הבינלאומי. לא הרבה יודעים אבל בצוות הניהול של הגן ניתן למצוא לא מעט נשים, המחזיקות בתפקידים בכירים. מנילי מגן אבני, הווטרינרית והזואולוגית הראשית של גן החיות, דרך מנהלות מחלקות בעלי חיים

הפעם רצינו להכיר לכן שלוש נשים מרתקות מגן החיות, המהוות חלק משמעותי בפעילות הגן:

גן החיות התנכי בירושלים. צילום - יחצ, אתר רשמי
הנשים של גן החיות התנכי בירושלים/אתר רשמי, צילום - יחצ

נועה דנין היא מנהלת מחלקת הקופים בגן החיות, שהצטרפה לגן החיות לפני כ-30 שנה. "אני פותחת את הבוקר במעבר בין הקופים, אומרת להם בוקר טוב, בודקת מה שלומם ומעירה את השימפנזים שבמיוחד בחורף קמים מאוחר. יחד עם הצוות שלי, אנחנו דואגים לרווחה שלהם, לאוכל, לבריאות, לניקיון. הרבה לא יודעים, אבל השימפנזות הנקבות מתעניינות במיוחד בתכשיטים, וכשאנו שמות לק חדש."

ליז קאופמן היא הווטרינרית הראשית של אקווריום ישראל מיום הקמתו. אחראית הטיפול הרפואי בבעלי החיים הימיים באקווריום, בונה ומלווה את כלל הפרוטוקולים הרפואיים והתאמת הטיפול הייחודי הנדרש בעת העבודה עם בעלי חיים ימיים. " אני מתחילה את היום בהתבוננות על בעלי החיים- השונים שיש לנו באקווריום- מוודאת שכולם נראים טוב. יחד עם המטפלים אני בודקת את בעלי החיים שנראים להם שצריכים סיוע או בדיקה כלשהי. העבודה עם בעלי חיים ימיים שונה מאוד מעבודה עם בעלי חיים יבשתיים. חלק מהטיפולים אני יכולה לעשות בתוך המים, אך יש פעמים שעלי להוציא את בעל החיים מהמים לטובת הטיפול- אתגר לא קטן. אני אוהבת להכיר את הדגים. יש להם אישיות, כל אחד נפרד ושונה ומיוחד- הרבה יותר ממה שאפשר בכלל לדמיין."

אלי גוט היא עולה חדשה מאוסטרליה שהצטרפה לצוות גן החיות בשנתיים האחרונות. אלי מתמחה באימון ותכניות העשרה לבעלי החיים. "כל יום בעבודה שלי בגן החיות שונה ומרתק בתור האחראית על האימון וההעשרות של בעלי החיים בגן החיות. למעשה התכניות הללו דואגות לרווחת בעלי החיים ומאפשרות למטפלים לחזק את הקשר שלהם עם בעלי החיים ולהעניק להם החיים טיפול רפואיים ובדיקות בקלות ובנחת, ללא יצירת כל מתח. את הבוקר שלי אני יכולה להתחיל עם צוות המטפלים באימונים עם הג'ירפות, או בהתבוננות באימוני מטרה של הקזואר. ישנם ימים בהם אני מתיישבת לכתוב תכניות אימון והעשרה לצבים, לתוכים ואפילו לארמדיל. אין ספק שכל יום שונה ומציב בפני אתגרים חדשים ומגוונים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully