וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עפולה מתגייסת למען אוקראינה

עודכן לאחרונה: 7.3.2022 / 11:23

עיריית עפולה קראה לתושבים להתגייס למבצע תרומות ענק בשיתוף השלטון המקומי למען פליטי אוקראינה.

ילדי עפולה למען תושבי אוקראינה: המלחמה באוקראינה ממשיכה להשתולל ולגבות קרבנות. המוני אזרחים, זקנים נשים וטף, נוטשים את ביתם ורכושם, את כל חייהם מאחור ובורחים מערבה כדי להציל את נפשם. לנוכח המציאות הקשה הזו, בעיריית עפולה החליטו לא לשבת בחיבוק ידיים ולהצטרף ליוזמה של השלטון המקומי והסוכנות היהודית בשיתוף משרד החוץ והמועצה הישראלית להתנדבות ולהצטרף למבצע ארצי לאיסוף תרומות עבור אוכלוסיית הפליטים מאוקראינה, ההולכת וגדלה מדי יום.

עפולה. צילום עיריית עפולה, אתר רשמי
עפולה למען אוקראינה/אתר רשמי, צילום עיריית עפולה

מי שמוביל את המבצע המרגש הם מינהל חינוך ואגף הקליטה של עיריית עפולה שפנו לכל מנהלי בתי הספר לגייס את התלמידים וההורים למעשה ההומוני לטובת פליטי אוקראינה ולאסוף עבורם ציוד הכולל ביגוד, הנעלה, מוצרי יסוד ומוצרי היגיינה. ואכן, הקריאה של ראש מינהל החינוך טינה ולדמן וקב"ט מוסדות החינוך איתי שלמה זכתה להיענות גבוהה בכל בתי הספר שריכזו ציוד רב שהועבר השבוע באמצעות השלטון המקומי והסוכנות היהודית שדואגות לשינוע למרכז הלוגיסטי של המבצע ובהמשך להטסת הסיוע וחלוקתו בגבולותיה של אוקראינה.

המבצע המרגש יסתיים בתחילת השבוע הבא ביום 13.3.2022. יש לציין כי במקביל, מאז החלה המלחמה, החלו להתכנס עולים מאוקראינה בהתארגנות עצמאית בכיכר העצמאות עם דגלי אוקראינה וישראל ומביעים תמיכה באחיהם ובני משפחותיהם וקוראים לסיום המלחמה.

  • עוד באותו נושא:
  • עפולה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully