וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חצור הגלילית - 700 אלף ש"ח יושקעו במצלמות אבטחה

עודכן לאחרונה: 2.3.2022 / 13:45

מגבירים את תחושת הביטחון: מפגש מיוחד של מפקד תחנת ראש פינה עם ראשי הרשויות. הערכות לחירום ושיפור תחושת הביטחון לתושבים

ראש המועצה המקומית חצור הגלילית שמעון סויסה בישר במהלך הפגישה לנוכחים כי חצור הגלילית יוצאת למכרז שמטרתו להציב מצלמות במספר רב של נקודות בישוב, בעלות של כ-700 אלף שקל.

סנ"צ הררי פתח את המפגש בסקירה כללית אודות ההיערכות למצבי חירום שונים. בנוסף, סקר את האירועים הבולטים שהתרחשו בשנה שחלפה בתחום אחריות התחנה והדגיש כי ברור לו הציפייה הינה שהמשטרה תפעל להגברת תחושת הביטחון של התושבים, בשגרה ובחירום.

חצור הגלילית. צילום: SE יח"צ, אתר רשמי
חצור הגלילית/אתר רשמי, צילום: SE יח"צ

בין היתר אמר סנ"צ הררי: "ברור לכולנו שעולם המצלמות המותקנות בנקודות מפתח בישוב מהווה כלי משמעותי ביותר גם לתחושת הביטחון וגם למניעת פשיעה. אם נדע לעבוד עם המצלמות בצורה חכמה, נוכל לתת מענה משופר, מהיר ומשמעותי, יש לנו שיתוף פעולה מצוין עם הרשויות והצוותים ואני מודה לכם על כך".

ראש מועצת חצור הגלילית שמעון סויסה הדגיש בדבריו במפגש, כי חצור נמצאת כעת בתקופה של צמיחה, התרחבות וקליטה של אוכלוסייה איכותית: "עבורנו הדיון הזה חשוב עד מאד. אנחנו בשילוב עם המשטרה חייבים לפעול בכל דרך כדי לספק ביטחון ושקט על מנת שאנשי העסקים לא יחששו להגיע ולעבוד כאן ולהמשיך את תנופת ההתרחבות וההתפתחות של חצור הגלילית. אם לא יינתן מענה לבעיה הזו - בעלי עסקים יברחו מכאן" בנוסף ציין סויסה, כי קיימת חשיבות לצד מצלמות לפעול להקמת יחידת שיטור עירוני. כמו כן סוכם כי יתקיים מפגש נוסף להערכות למצבי חירום בתפיסה אזורית נרחבת ומשמעותית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully