וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה - מרכז חדשנות טכנולוגית חינוכית בצפון

עודכן לאחרונה: 1.3.2022 / 18:08

השבוע נפתח המרכז לחדשנות טכנולוגית בחינוך ביוזמת מועצה אזורית זבולון.

יש בארץ מרכזים טכנולוגים רבים, אך בתחום החינוך יש מחסור. את הוואקום הזה זיהה ראש המועצה שהחליט לפתוח את Edge - מרכז לחדשנות בחינוך עבור חברות העוסקות ב EDTech. הוא גייס את מכללת אורנים לחינוך שתרמו את מרחב העבודה שם יפתח המרכז ואת הליווי האקדמי.

"תלמידי ישראל נאבקו במהלך השנתיים האחרונות להמשיך וללמוד במקביל לסגרים ולבידודים." מספר ראש המועצה האזורית זבולון עמוס נצר: "המורים מצאו עצמם מלמדים בעולם חדש, אבל הטכנולוגיה, שהשפיעה על כל היבט אחר בחיינו, לא הצליחה לחדור את כותלי בית הספר. החלטנו לא להסתפק בזום וכך נולד רעיון המרכז."

ד״ר דני גליק מאורנים, עמוס נצר ראש מועצה אזורית זבולון, ד״ר עמי אפלבום המדען הראשי במשרד הכלכלה והתעשייה ויו״ר רשות החדשנות, ד״ר עינת מגל סגנית המדען הראשי.. צילום: עידן כנפי, אתר רשמי
ד״ר דני גליק מאורנים, עמוס נצר ראש מועצה אזורית זבולון, ד״ר עמי אפלבום המדען הראשי במשרד הכלכלה והתעשייה ויו״ר רשות החדשנות, ד״ר עינת מגל סגנית המדען הראשי./אתר רשמי, צילום: עידן כנפי

כ 20 חברות פנו לקול קורא שהוציא המרכז על מנת להצטרף לתכנית שנותנת מעטפת אקדמית מחקרית בתחום הטכנולוגיה החינוכית ולא פחות חשוב מזה, סביבת בטא של מערכת חינוך מגוונת לביצוע פיילוטים ואיסוף מידע מהשטח.

נצר: "המטרה היא לתת לחברות שמתמודדות עם אתגרים רגולטוריים וכלכליים ייחודים לתחום החינוך, ליהנות משני יתרונות משמעותיים: גב אקדמי מחקרי חזק והתנסות במערכת החינוך ההטרוגנית בזבולון שמורכבת ממוסדות חינוך יהודים, ערבים ובדואים ומוסדות חינוך מיוחד וכך להביא את מערכת החינוך שלנו למקום טוב הרבה יותר."

בארוע ההשקה החגיגי התארחו בכירים מעולם ההיי טק והפוליטיקה וכמו כן נציגי רשות החדשנות. ד"ר עמי אפלבום, המדען הראשי ויו"ר הרשות לחדשנות ברך ואמר: "אני שמח לסייע למרכזי חדשנות המוקמים בארץ ובמיוחד בתחום של חדשנות וטכנולוגיות חינוכיות זהו ארוע חשוב מאוד לקהילת ההיי טק של ישראל, ויש לו פוטנציאל תרומה גדול מאוד למערכת החינוך שלנו".

  • עוד באותו נושא:
  • חדשנות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully