וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום האישה - זה לא סיפור של אישה אחת

עודכן לאחרונה: 1.3.2022 / 10:54

כמידי שנה יצוין באילת יום האישה הבינלאומי. כחלק מחודש האישה, במסגרתו חברו גם השנה ארגוני הנשים בעיר

ארגוני הנשים באילת ביניהן נעמ"ת, ויצ"ו, היחידה לקידום מעמד האישה בעירייה בשיתוף רשת המתנ"סים ועיריית אילת ומזמינים את נשות אילת למגוון מפגשים מעצימים והרצאות מפרות על תפקיד האישה במעגל החיים, על שילוב בין החיים האישיים לחיים המקצועיים, על כלים למיתוג אישי ומקצועי ועוד.

בנוסף, לרגל יום האישה נרתמו נשות העירייה בהובלת היחידה לקידום מעמד האישה, לאבזר את החדר האקוטי לטיפול בנפגעי/ות תקיפה מינית בבית החולים "יוספטל", במוצרי טיפוח והיגיינה לנשים, בפריטי לבוש ואביזרי נוי כדי להעניק לחדר חמימות.

יום האישה באילת. צילום - דוברות אילת, אתר רשמי
יום האישה באילת/אתר רשמי, צילום - דוברות אילת

עוד כחלק מקידום מעמד האישה ובמסגרת פעולות למניעת אלימות נגד נשים ובכלל, הציגו לאחרונה קבוצת "שגרירות צעירות" הפועלות במסגרת מרכז נוער שכונתי (מנ"ש) קולייר, מיצג "זה לא סיפור של אישה אחת" המספר את סיפורן של נשים, אשר חוו אלימות מבני זוגן במטרה להעביר מסר לקהל שאסור לעמוד מהצד וחייב להושיט עזרה. המיצג הוצג משך שבוע ימים במרכז ויצ"ו ואליו נחשפו בסבבים למעלה מ - 200 בני נוער. בסיום המיצג בו השתתף גם ראש העירייה - אלי לנקרי, הודלק נר לכל אישה שנרצחה בשנת 2021.

קבוצת "שגרירות צעירות" פועלת זו השנה השנייה בהנחיית שרונה פורינזון והוקמה בשיתוף אגף הנוער ביחד עם המשרד לקידום מעמד האישה בעירייה בניהולה של מגי טובל. במהלך השנתיים האחרונות עברו חברות הקבוצה תהליך וליווי ע"י מסל"ן (מרכז סיוע לנפגעים ונפגעות מינית) וקיבלו ידע ומיומנויות בנושאים רבים ביניהם: מיניות, זוגיות, פיתוח והתפתחות עצמית, כתיבה, יצירה ועוד.

בנוסף קיבלו במסגרת ההכשרה, כלים כיצד לבצע הסברה איכותית לציבור בכלל ולנוער בפרט. את הידע הזה הביאו לידי ביטוי במיזם שהציג כאמור את סיפורן של נשים שחוו אלימות ואליו נחשפו למעלה מ - 200 בני נוער. לאחר כל סבב במיצג, התקיים מעגל שיח בהנחיית ה"שגרירות הצעירות" בו קיימו עיבוד של החוויה המטלטלת שחוו במיצג. בנוסף שיתפו בסיפורים אישיים. בסיום כל מעגל שיח, שמו השגרירות הצעירות דגש על נורות אזהרה ואף חילקו כרטיס מידע שהן עיצבו ובו מספרי טלפון חירום ומידע נוסף על נורות האזהרה שניתן לקרוא ע"י סריקת ברקוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully