וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עפו על עצמם - טייסי וטייסות העתיד מאשדוד

עודכן לאחרונה: 1.3.2022 / 10:36

תלמידים מצטיינים משלוחת השוחרים במקיף א' אשדוד לתעופה וחלל הגיעו לטקס מרגש בבסיס חיל האוויר. בין התלמידים הייתה מצטיינת מכיתת "פרחי השוחרים" - מסלול ייחודי שנפתח לכיתות ז'.

בבית הספר לתעופה וחלל באשדוד היתה השבוע התרגשות גדולה. בטקס סיום הפעילות בבסיס חיל האוויר, השתתפו תלמידים מצטיינים. מפקד הטייסת שיבח את התלמידים בכלל והמצטיינים בפרט והודה לבית הספר על שיתופי הפעולה במהלך כל השנה.

אירוע חשוב זה מתרחש מידי שנה למצטייני השלוחה, כחלק ממסורות שהבסיס מטפח בקרב חייליו, אלא שאת השוחרים ליוו הפעם הוריהם הגאים.

טייסי וטייסות העתיד מאשדוד. צילום - דוברות אשדוד, אתר רשמי
טייסי וטייסות העתיד מאשדוד/אתר רשמי, צילום - דוברות אשדוד

בין התלמידים הייתה מצטיינת מכיתת "פרחי השוחרים" - מסלול ייחודי שנפתח השנה (תשפ"ב) בכיתה ז', ובו מאותרים מראש תלמידים מצטיינים אשר מתאימים למסלול השוחרות ומתחילים את דרכם המקצועית והלימודית עוד בכיתה ז' בליווי חיל האוויר.

"מדובר בתלמידים מצטיינים מכיתה ט' עד י"ד, כולם עם ממוצע של מעל 90 בלימודים, שממחישים את החזון החינוכי של בית הספר אשר חרט על דגלו את המצוינות הערכית והלימודית של כלל התלמידים במסלולי הלימוד השונים" אומרים בבית הספר.

מפקד הטייסת חלק כבוד גדול למסלול "פלדה כחולה", וציין את הקשרים המיוחדים עם משפחת מקיף א' שבאים לידי ביטוי בהדדיות לאורך השנים,

בית הספר מטפח דיאלוג מכוון ברמת הפרט כמנוף למצוינות וביחד עם צוות שלוחת השוחרים, הם גאים בתלמידים המצטיינים ומאחלים להם הצלחה רבה בהמשך לימודיהם ובגיוסם לחיל האוויר גם כחיילים מצטיינים

  • עוד באותו נושא:
  • אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully