וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעלות של 800 אלף שח נבנה מרחב מוגן לקשישים בקריית שמונה

עודכן לאחרונה: 1.3.2022 / 9:37

החברה הכלכלית בונה מרחב מוגן מוסדי בבית הקשיש בקריית שמונה - המרחב המוגן יבנה במקביל למקלט תת קרקעי המוגבל לאוכלוסייה הוותיקה בגלל המדרגות אליו הם אמורים לרדת בזמן חירום

מרחב מוגן מוסדי מותקן במוסדות ציבוריים, יבנה בבית הוותיקים בעיר קריית שמונה - מע"ש אהבה לשעבר.

המרחב המוגן בנוי מבטון מזוין ,אטום לחדירת חומרים מסוכנים וייחודיותו תהיה שיוכל לשמש ככיתה או חדר ישיבות נוסף לשימוש באישור פיקוד העורף ללא נראות של מרחב מוגן ויכלול תקרה אקוסטית וריצוף. עוד כוללות העבודות , הסדרת תשתיות למבנה הקיים. הממ"מ ישתרע על 49 מ' מרובע נטו בעלות של כ- 800 אלף ₪ בסיוע מפעל הפיס.

מנכ"ל חברה הכלכלית קריית שמונה , זוהר קוז'יקרו. יורם אבן צור תקשורת, אתר רשמי
מנכ"ל חברה הכלכלית קריית שמונה , זוהר קוז'יקרו/אתר רשמי, יורם אבן צור תקשורת

מנכ"ל חברה הכלכלית , זוהר קוז'יקרו מסר, "מטרת בניית המרחב המוגן מוסדי היא הגנה על התושבים הוותיקים ולמען נגישותם למקום מוגן בזמן ירי טילים באופן נגיש ומהיר ללא צורך בירידה במדרגות. עוד השגנו מרחב גדול יותר מהמקובל באישור פיקוד העורף".

יו"ר החברה הכלכלית וראש העיר קריית שמונה, אביחי שטרן מסר:" מברך את כל הגורמים שהביאו לבניית מרחב מוגן מוסדי לבית הוותיקים של קריית שמונה. בנייתו תסייע בנגישות האוכלוסיה הוותיקה של העיר המבלים את זמנם בבית הוותיקים. ישנו מקלט תת קרקעי נוסף שהירידה אליו עשויה להכביד על וותיקים מוגבלים המתקשים בתנועה פיזית. ועל כן הממ"מ הוא מרחב עילי ועשוי לסייע בזמן הגעה מהירה להגנה מפני ירי טילים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully