וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

'נערי האור' - מכינים נרות וסבונים בזרזיר

עודכן לאחרונה: 28.2.2022 / 13:20

מרכז חדש של פרויקט "נערי האור" - מסגרת תעסוקתית חינוכית לנוער בסיכון הפועלת ע"י ייצור נרות בוטיק - ולראשונה גם סבונים - בעבודת יד.

לקראת פתיחת בית המלאכה החדש של פרויקט "נערי האור" בישוב זרזיר. ממש בקרוב יתחילו בני הנוער לעבוד בבית המלאכה ולייצר סבונים (לראשונה בתולדות פרויקט נערי האור). הנערים ייצרו סבונים טבעיים על בסיס שמן זית מקומי.

המרכז נפתח בשיתוף פעולה יוצא דופן עם בושרא וכאמל, זוג מקומי עם נשמה גדולה וחזון גדול. בושרא, אשת חינוך משכמה ומעלה, מנהלת בית הספר היסודי בישוב, מכירה מקרוב את הנוער ואת אתגריו. מדובר בבני נוער רבים אשר זקוקים למסגרת, לתעסוקה ולחממה חינוכית. עצם שיתוף הפעולה עם בושרא וכאמל, מובילים חברתיים משמעותיים מהיישוב, מאפשר למרכז להפוך ולהיות אבן שואבת קהילתית עבור הנערים והנערות מהאזור.

פרויקט "נערי האור". באדיבות המצולמים
פרויקט "נערי האור"/באדיבות המצולמים

זרזיר, היישוב הבדואי בעמק יזרעאל ממוקם בנקודה אסטרטגית הן ברמה החברתית-קהילתית והן ברמה הגיאוגרפית. הכניסה ליישוב, המדורג באשכול 2 סוציו-אקונומית, מאפשרת לעמותה להגיע לנערים ונערות מהמגזר אשר נפלטו מהמסגרות השונות להשתלב בפרויקט.

כמו בכל פרויקט, גם כאן, התעסוקה, היא הכלי שבו משתמשים בפרויקט על מנת לבנות מסגרת חינוכית-טיפולית, ולהעניק לבני הנוער הזדמנות אמיתית לגלות בעצמם את הפוטנציאל, ולהוציא אותו לאור.

  • עוד באותו נושא:
  • זרזיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully