וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נותנים תקווה לילדים

24.2.2022 / 12:59

עמותת תקווה ומרפא המסייעת לילדים חולי מחלות כליות ביחד עם המכון הנפרולוגי של בית החולים שניידר ערכו אמש ערב התרמה גדול בזאפה בתל אביב.

את הערב פתחה נועה קירל וסיפרה את סיפורה האישי: "בגיל בערך חודשיים גילו אצלי חיידק שתקף בכליה, עברתי שנים לא קלות וזה מלווה אותי עד היום וזה החיבור שלי היום לילדים המדהימים האלה.
יוצא לי להתנדב ולפגוש את הגיבורים האלו, כי אני מודעת לזכות שניתנה לי."

נועה הוסיפה כי היא תורמת הופעה שלה למען אותם ילדים. "אני מחזקת אתכם ומאחוריכם ובכל הזדמנות שיש לי שמחה לבוא ולבקר."

בין המשתתפים: נועה קירל, שלישיית מה קשור, דביר בנדק, יו"ר הקואליציה עידית סילמן וסטפן לגר שביצע נאמבר מרגש עם אחד מילדי העמותה.כל המשתתפים הגיעו בהתנדבות.

במהלך האירוע ביצע סטפן נאמבר מרגש עם רומן, רקדן צעיר המטופל על ידי העמותה והגשים לו חלום. סטפן אמר לרומן על הבמה:" אני מכיר אותך שנים, ואפילו אתה לא מבין כמה מטורף מה שאתה עושה למרות כל מה שעברת וכמה מוכשר אתה."

סטפן ורומן. צילום - יחצ, אתר רשמי
סטפן ורומן/אתר רשמי, צילום - יחצ

המכון הנפרולוגי בשניידר הוא מרכז מצויינות ארצית לטיפול בילדים עם מחלות כליה, ילדים שעוברים טיפולי דיאליזה ומושתלי כליה. המרכז מבצע את רוב השתלות הכליה בארץ.

חלק מהילדים המטופלים במכון נאלצים להגיע לטיפולי דיאליזה 3 פעמים בשבוע ולעיתים אף יותר מכך וגם לאחר שעוברים השתלה מגיעים לביקורות תכופות בבית החולים ואשפוזים. מצבם הרפואי מרחיק אותם מסביבת הילדים הטבעית וגורם להם להפסיד חוויות ילדות רבות.

עמותת תקווה ומרפא היא העמותה הרשמית של הילדים האלו, המפעילה עשרות מתנדבים הדואגים לרווחת הילדים ולכך שהשעות הארוכות בטיפולי הדיאליזה יעברו בצורה יותר נעימה

  • עוד באותו נושא:
  • סרטן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully