וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלאך על אופניים בגני תקווה

עודכן לאחרונה: 24.2.2022 / 13:52

עופר מקדש, בן 51, תושב גני תקווה, מדריך לרכיבה על אופניים במקצועו. הקים, בהתנדבות, מיזם ללימוד רכיבה על אופנים לילדים ממשפחות שידן אינה משגת.

עופר פנה למועצת גני תקווה בבקשה להתנדב וללמד רכיבה על אופניים ילדים מהיישוב, ממשפחות שידן אינה משגת. עופר לא הסתפק רק בהדרכת הילדים ולימוד רכישה על אופניים, אלא לקח על עצמו לדאוג להשיג לאותם ילדים אופניים מיד שניה, על מנת שהילדים יוכלו להמשיך לדווש גם לאחר סיום הלימודים וההדרכה על רכיבת האופניים.

גני תקווה. באדיבות המצולמים
גני תקווה/באדיבות המצולמים

עופר משתף: "החופש לרכב" הוא בית ספר לרכיבת אופניים, השם הגיע מהמילים הראשונות של ילד שהחל לרכוב עצמאית : "לרכוב באופניים זה כייף כמו חופש". לראות את הילד או הילדה רוכבים עצמאית זו חוויה מיוחדת, כל פעם מחדש! הרכיבה על אופניים היא אחד מענפי הספורט הנפוצים והאהובים בארץ. לכל ילד/ה שמורה הזכות ללמוד רכיבה על אופניים!

לרכיבה על אופניים יתרונות רבים: היא משפרת את המוטוריקה, היציבה, הכושר הגופני ומצב הרוח.
עופר ממשיך : "בהתנדבות לקהילה יש לי הזדמנות לחולל שינוי אמיתי בחיי הילדים והילדות, זה גורם לי להתרגשות ותחושת מימוש. בסיום תהליך הלימוד אני עושה הכל כדי למצוא אופניים לילדות/ים בעזרת הקהילה המדהימה שלנו כאן בגני-תקווה".

עופר פועל בשיתוף עם מחלקת ההתנדבות במועצת גני תקווה, בתקווה לעזור לעוד ילדים וילדות ללמוד לרכב על אופניים, ולהשיג את החופש.

ליזי דלריצ'ה -ראש מועצת גני תקווה - "עופר הוא ממש מלאך על אופניים. לסייע למשפחות שידן אינה משגת זו מצווה מרגשת - עופר הוא ללא ספק הישראלי היפה. אנחנו במועצה נשמח לחבק ולחבר כל מיזם התנדבותי מצד התושבים שיקנה לילדים את תחושת ההצלחה והחופש שאנחנו כל כך פועלים לסגל להם גם במערכת החינוך ביישוב".

  • עוד באותו נושא:
  • גני תקווה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully