וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרת התחבורה מרב מיכאלי - "אפעל לקידום התחבורה הציבורית בנס ציונה"

עודכן לאחרונה: 24.2.2022 / 13:19

ראש העיר שמואל בוקסר ומהנדס העיר בועז גמליאל נפגשו במשכן הכנסת עם שרת התחבורה, מרב מיכאלי וצוותה.

במפגש, הציג ראש העיר לשרה את תוכניות הפיתוח הענפות של העיר, בדגש על תוכנית רה ארגון לנתיבי התחבורה הציבורית. ראש העיר הציג לשרה את המצב הקיים לפיו זמינות התחבורה הציבורית כיום נמוכה מאוד והיא אינה מגיעה לכלל חלקי העיר, עובדה אשר מאלצת את התושבים להשתמש ברכבים פרטיים ומגבילה את ההתניידות.

נס ציונה. צילום - דוברות נס ציונה, אתר רשמי
נס ציונה/אתר רשמי, צילום - דוברות נס ציונה

ראש העיר הציג לשרה את התוכנית החדשה הכוללת 4 נתיבי תחבורה ציבורית אשר עתידים להגביר פי 3.5 את זמינות השרות לתושב ולכסות את כלל אזורי העיר. הנתיבים החדשים נבחרו כתוצאה מהליך שיתוף ציבור שקיימה העירייה והם תוצר של בחירת התושבים.

בפגישה נדונו גם שיתופי פעולה אפשריים נוספים בניהם: סלילת כביש מאסף בצידה המערבי של העיר, להסדרת נתיבי תנועה חליפיים מחוץ לעיר, קידום נתיבי תחבורה ציבורית בתחומי בעיר וסלילת מסלול אופניים המקשר בין מרכז העיר למתחם מגרשי הספורט החדשים באצטדיון העירוני.

שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, ח"כ מרב מיכאלי: הבטחנו לשנות את סדרי העדיפויות וקיימנו. שמחתי לשמוע בפגישתי עם ראש העיר היום על הנכונות והרצון להשקיע משאבים רבים בקידום תחבורה ציבורית, שבילי אופניים ונתיבי תחבורה ציבורית, שיצמצמו את השימוש ברכב פרטי ובכך את הפקקים. משרד התחבורה ואני נשמח להמשיך ולקדם יחד עם העיריה מגוון פרוייקטים שיקדמו את העיר לעבר מודל תחבורתי עדכני ומתקדם וישפרו את חיי התושבות והתושבים.

ראש העיר שמואל בוקסר: שמחתי על הפגישה הידידותית והנעימה עם השרה, שהבינה את הצורך הממשי של תושבי נס ציונה לתחבורה ציבורית יעילה וזמינה, את החזון שלנו להפחתת השימוש ברכב פרטי והוספת נתיבי תחבורה ציבורית ושבילי אופניים, נוסיף לשתף פעולה באופן שוטף לקידום הנושאים החשובים לתושבי העיר.

  • עוד באותו נושא:
  • נס ציונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully