וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוף להגירה השלילית באופקים - 'המנהיגים הצעירים' במפגש עם ראש העיר

עודכן לאחרונה: 24.2.2022 / 9:54

ראש עיריית אופקים, איציק דנינו, קיים ביום שלישי במרכז הצעירים בעיר מפגש אינטימי עם קבוצת המנהיגות "מתגלים" - אשר כוללת 16 סטודנטים לתואר ראשון ושני, כולם בני אופקים.

ראש עיריית אופקים בפגישה עם קבוצת המנהיגות 'מתגלים': במטרה להכירם מקרוב, לשמוע את דבריהם ולהציג בפניהם את התכניות העתידיות של העיר, אשר קשורות לצעירים - לתעסוקה הולמת, לדיור ועוד - ואת כלל ההזדמנויות הקיימות לצעירים באופקים בתחומים נוספים.

"אני תמיד שמח לפגוש את הצעירים והסטודנטים שלנו ולהקשיב להם", אמר דנינו בתום האירוע. "מכל שיח כזה אני לומד. אם להתמקד במה שקרה כאן בשנים האחרונות הרי שעד 2015 צעירים וצעירות עזבו את העיר - אבל לשמחתי הצלחנו לעצור את ההגירה השלילית וקלטנו עשרות אלפי תושבים חדשים, שחלקם יושבים כאן ואני שמח להכיר אותם".

אופקים. צילום - דוברות אופקים, אתר רשמי
אופקים/אתר רשמי, צילום - דוברות אופקים
איציק דנינו אופקים. צילום: אדי ישראל, אתר רשמי
איציק דנינו אופקים/אתר רשמי, צילום: אדי ישראל

"החזרנו לצעירים את התקווה להישאר כאן", הוסיף דנינו. "עיר בלי צעירים היא עיר שלא מתפתחת, ובסופו של דבר גוועת. האתגר הגדול של אופקים הוא ליצור מרקם חיים חדש - צעירים לצד ותיקים. אנחנו צריכים לנצל את ההזדמנות שמשפחות מגיעות לכאן בעקבות הטבת המס, ולהשאיר אותן בגלל החינוך, בגלל השירות המוניציפאלי, בגלל הקהילתיות ועוד. זה האתגר שלי ושל מנהיגות העיר הצעירה".

קבוצת המנהיגות "מתגלים" נפגשת אחת לשבוע במרכז הצעירים אופקים, במטרה לקבל תכנים והעשרה סביב עולם המנהיגות, היזמות, הערכים החברתיים ועוד. תכני המפגשים נוגעים לעולם היהדות וסובבים סביב זהותם היהודית המגוונת של כלל משתתפי הקבוצה. לצד המפגשים השבועיים, משתתפים הסטודנטים ביוזמות ובהתנדבויות בקהילה, אשר את חלקן הם יוזמים בעצמם.

בנוסף ובמקביל, במהלך השנה עוברים הסטודנטים תהליך של כתיבת מיזם - רעיון חברתי אותו הם מעוניינים לממש. מבין כל המיזמים נבחרים עפ"י דעת הרוב 3-2 פרויקטים, אשר ימומשו

  • עוד באותו נושא:
  • אופקים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully