וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במרתון תל אביב משאירים אבק לסרטן

עודכן לאחרונה: 24.2.2022 / 19:48

עשרות ילדים חולי סרטן עוצרים לרגע את המרתון על חייהם ומצטרפים לאלפי הרצים במרתון תל אביב. עבורם זו הזדמנות להבטיח לעצמם סיכוי נוסף לנצח את הסרטן שמאיים על חייהם.

עומר יוסף, בן ה- 15 מרחובות, אובחן במחלת הסרטן בקיץ האחרון ומאושפז בבית החולים שיבא בתל השומר. במהלך האשפוז והטיפולים פגש עומר את מתנדבי עמותת רחשי לב המלווים את הילדים והמשפחות.

דודתו של עומר, פרידה חולי, נכת צה"ל, ראתה גם היא את ההשפעה של פעילות עמותת רחשי לב על עומר. את האנרגיות החיוביות, האופטימיות, שמחת החיים והכוחות שהם מעניקים לו. ויחד הם החליטו לגייס כספים בפרויקט 'רצים ומצילים חיים' עבור תרופות מצילות חיים שאינן בסל הבריאות.

פרידה מתכננת לרוץ עבור עומר במרתון בשישי, על מנת להביע את תמיכתה ברחשי לב ובילדים. עד כה עומר ודודתו הצליחו לגייס באמצעות הריצה של דודתו - 50 אלף ₪ להצלת חיים.

רחשי לב מרתון תל אביב. צילום - שמוליק קרויזר, אתר רשמי
רחשי לב מרתון תל אביב/אתר רשמי, צילום - שמוליק קרויזר

קבוצת הרצים של עמותת רחשי לב תהיה מורכבת מילדים ונוער שהכירו במחלקות האונקולוגיות במלחמה על חייהם, איתם ירוצו הצוות המקצועי של רחשי לב, מתנדבים, בנות שירות לאומי ועוד הרבה אנשים מדהימים מכל רחבי הארץ.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
עמותת רחשי לב. צילום - שמוליק קרויזר, אתר רשמי
עמותת רחשי לב/אתר רשמי, צילום - שמוליק קרויזר

עבור ילדים אלו, שנלחמים במחלת הסרטן, המרתון האמיתי הוא המירוץ למלחמה על החיים.

עומר מספר: "הפעילות והסיוע של עמותת רחשי לב, מתנדבות השירות הלאומי וצוות העמותה, מעניקים לי תמיכה יומיומית וחיבוק ענק שנותנים כוחות להילחם בסרטן. עבורי זה לא עוד אירוע ספורט - זה חלק מהמרוץ שלי ושל חברי להציל חיים. חלקם יהיו שם במרתון, חלקם יצפו מהמחלקה האונקולוגית ויעודדו, אבל כולנו נסתכל לסרטן בעיניים ונשאיר לו אבק של מנצחים!"

לתרומה לקמפיין של עומר ופרידה

  • עוד באותו נושא:
  • סרטן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully