וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק טבע: תערוכת האומנות הייחודית בעוטף עזה ברקע פסטיבל "דרום אדום"

עודכן לאחרונה: 23.2.2022 / 17:36

האומנית עינב הלפרן-סנקר מציגה ביד מרדכי תערוכה חדשה במבנה הפרדס הישן, שהיה מבנה הרפת הראשונה של הקיבוץ, סמוך לבית הדבש הנשקף מהחלונות. על דיקט, קנבס ודפי מחברת מציירת עינב בעזרת תגיות בגדים וכרטיסי אשראי ישנים: "שואבת השראה מכל מה שסביבי"

במבנה הפרדס הישן בקיבוץ יד מרדכי, כשנוף הרפת ובית הדבש נשקפים מהחלון, מוצגת בימים אלו התערוכה הייחודית "מערכה ראשונה" של האומנית עינב הלפרן-סנקר, ברקע פסטיבל "דרום אדום". אם אתם בדרך לעוטף עזה כדי לנשום את הטבע הפורח, כדאי שתשקלו להגיע גם לשם כדי להיחשף לאומנות ייחודית.

בתערוכה מציגה הלפרן-סנקר את ציוריה, שבנויים שכבות-שכבות. "דרך העבודה שלי היא אינטואיטיבית ורגעית", מספרת עינב. "כל שכבה היא שלב בפני עצמו ותוך כדי ביצוע היצירה מתקבל המראה הנבחר שלה. החלטה על סיום יצירה היא מבחינתי לא ידועה. כל עוד הציור בסביבתי, ייתכן שעוד ישתנה ויקבל עליו שכבות ותוספות".

הלפרן-סנקר, בת הקיבוץ יד מדרכי שעבורה מבנה הפרדס הישן הוא נוף ילדותה, שואבת את ההשראה מסביבתה ונעזרת בחומרים ייחודיים כדי ליצור על דיקטים, בדי קנבס, דפי מחברת ועוד.

תערוכה. צילום: רותם מורדיש, אתר רשמי
תערוכה/אתר רשמי, צילום: רותם מורדיש
תערוכה. צילום: רותם מורדיש, אתר רשמי
תערוכה/אתר רשמי, צילום: רותם מורדיש

"ההשראה שלי מגיעה מכל מה שסביבי וכך גם החומרים שבהם אני משתמשת", מספרת האומנית. "אני מציירת על שאריות דיקטים שאני מוצאת ומציירת בעזרת מקלות, תגיות בגדים, כרטיסי-אשראי ישנים ועוד. בעזרת כל אלה נוצרים מרקמים ומגוון רבדים לציור, שיוצרים את הקסם הסופי".

התערוכה של הלפרן-סנקר פתוחה לקהל הרחב בימי שישי ושבת הקרובים, 26-25 בפברואר, בין השעות 10:00 ל-15:00.

  • עוד באותו נושא:
  • תערוכה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully