וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוגמא אישית - ראש העיר קריית מוצקין הוקפץ לחלץ רכב

עודכן לאחרונה: 23.2.2022 / 10:46

חיים צורי, ראש העיר קריית מוצקין מתנדב בזמנו הפנוי בעמותת 'ידידים'. בסיור מקצועי בעיר קיבל קריאה על רכב שננעל עם המפתחות בפנים. האם - "לא ציפיתי שראש העיר בכבודו ובעצמו יבוא לפתוח את הרכב הנעול "

אמא שהביאה את בתה לביה"ס שמה לב כי הרכב ננעל, ראש העיר, חיים צורי, ראשון ראשי הערים בארץ המתנדב בארגון ידידים הגיע לחלץ אותה מנכ"ל ידידים, ישראל אלמסי: "דוגמא ומופת להתגייסות של ראשי ערים למען התושבים.

חן טיקוצקי מקריית מוצקין לעולם לא תשכח את הבוקר הזה. בשעה 8:15 היא הורידה את בתה שלומדת בכתה א' במתחם נשק וסע בביה"ס נבון בעיר וגילתה לפתע כי רכבה ננעל מבפנים.

ארגון ידידים שקיבל קריאה הפנה אותה לראש העיר, חיים צורי שבמקרה היה בסמוך למקום סיור עם מנכ"ל העירייה, יריב גסר ויחד עם מתנדב נוסף מארגון ידידים, צבי שולשטיין, הם לבשו את אפוד הארגון ובאמצעות כלים מתאימים חילצו אותה מהרכב.

קריית מוצקין. צילום - ידידים, אתר רשמי
קריית מוצקין/אתר רשמי, צילום - ידידים
קריית מוצקין. צילום - ידידים, אתר רשמי
קריית מוצקין/אתר רשמי, צילום - ידידים

חן טיקוצקי הודתה בהתרגשות: "כשראש העיר בשטח אף אחד לא במתח. לא ציפיתי שראש העיר בכבודו ובעצמו יבוא לפתוח את הרכב הנעול והמהירות שבו הוא פעל סייעה לי להגיע לעבודה בזמן. אבל לצד השמחה זה לא מפתיע. זו העיר בה אני חיה וזה ה-D.N.A של ראש העיר ושל התושבים. לא בכדי אצלנו במוצקין, כל תושב נחשב".

ראש העיר, חיים צורי, הינו ראש העיר הראשון בארץ שהתנדב לארגון ידידים: "הייתי בקרבת מקום בסיור בוקר שגרתי לבחון מקרוב אחר התקדמות עבודות בנייה ופיתוח וכשקיבלתי את הקריאה שמחתי לראות שכולם בריאים ושלמים. ארגון ידידים עושה עבודה נפלאה ואני שמח להיות חלק ממערך המתנדבים של הארגון".

ראש עיריית קריית מוצקין, חיים צורי, הוא ראש העיר הראשון בארץ שמתנדב בארגון ידידים. לפני מספר חודשים נפגש צורי בסמוך לבניין העירייה עם מנכ"ל ידידים, ישראל אלמסי, הסמנכ"ל, לייזי שטרן, ומנהל סניף קריית מוצקין, אלחי דיין, שבירכו אותו על הצטרפותו לארגון.

בעקבות גידול במקרי חירום של ילדים שננעלו ברכבים בשגגה ברחבי הצפון, החליט צורי להרים את הכפפה ולהצטרף לארגון על מנת שתהיה לו האפשרות להציל בעצמו ולחלץ. במפגש ההצטרפות העבירו לו מנהלי הארגון הדרכה ותרגול של פתיחת רכב נעול, העניקו לו ערכת פתיחה מקצועית של ידידים וכן ענדו לו את סיכת הארגון.

"להציל חיים זה דבר עילאי" אמר צורי במפגש, "אני מודה לארגון ידידים על הנכונות והעבודה החשובה לאורך כל השנה, תודה להם על עשייה נפלאה למען האחר. אני שותף מלא לצורך להעלות על סדר היום את פעילות הארגון. להציל חיים ולסייע לאחר אלו דברים שמאחדים את הקהילה. זוהי זכות גדולה להצטרף לארגון שכזה. זה חשוב לי בפן האישי, בנוסף לפן הציבורי בהמשך שיתוף פעולה מבורך עם ידידים."

מנכ"ל ידידים, ישראל אלמסי: "אני מברך את ידידי חיים צורי, לרגל הצטרפותו למשפחת ידידים. הוא הראשון בראשי הערים שהצטרף לארגון ידידים. החשיבות של מתן כלים להצלת חיים ומעורבות אנשי ציבור בפעילות הארגון, תסייע לנו למנף את מערך המתנדבים ואת ההכרה במיזם האדיר הזה שנקרא ידידים, הפנים היפות של ישראל."

בעקבות התגייסותו של צורי לידידים הצטרפו בעקבותיו ראשי רשויות נוספים וזאת לאחר שהוא היה הראשון בארץ שהרים את הכפפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully