וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק משימות חווייתי לכל המשפחה לאורך נחל ציפורי

עודכן לאחרונה: 23.2.2022 / 9:30

לשחק ולהנות בחינם על שפת הנחל - בתקופה היפה והנעימה ביותר בשנה. רשות ניקוז ונחלים קישון מזמינה אתכם לפגוש ללמוד ולהכיר את נחל ציפורי באמצעות משחק משימות משפחתי

בסוף השבוע (27 בפברואר) יחלו באיזור עמק יזרעאל אירועי פסטיבל 'טעמים בעמקים' 2022. השנה יעמוד במרכזו של הפסטיבל - משחק חווייתי מרתק המיועד לכל בני המשפחה: "מגלים את נחל ציפורי". המשחק מתנהל באמצעות הטלפון הנייד, כאשר המשימות עצמן מתבצעות בקטעי הליכה והתנועה בין אזורי המשימות השונים - מתבצעת ברכב.

רשות ניקוז ונחלים קישון מובילה מזה מספר שנים תהליך משמעותי של שיקום ופיתוח, המקרב אל נחל ציפורי חלקים גדולים מאד מציבור המטיילים בארץ. בשיתוף עם גופים נוספים (קק"ל, החברה להגנת הטבע, רשות הטבע והגנים והרשויות המקומיות והאזוריות הסמוכות) יצרה רשות ניקוז ונחלים קישון טיילת יפהפיה ועוד מספר מרחבי בילוי לאורך כ-16 ק"מ מנחל ציפורי.

נחל הקישון. צילום - דוברות קישון, אתר רשמי
נחל הקישון/אתר רשמי, צילום - דוברות קישון
נחל הקישון. צילום - דוברות קישון, אתר רשמי
נחל הקישון/אתר רשמי, צילום - דוברות קישון

מדי שנה, קרוב ל-700 אלף ישראלים מטיילים לאורך הנחל וכעת יתאפשר למבקרים להוסיף לביקור מימד נוסף: היכרות מעמיקה עם מגוון האטרקציות והאיכויות שיש לנחל - באמצעות משחק משפחתי מהנה שאותו פיתחו אנשי רשות ניקוז ונחלים קישון ביחד עם BeeTravel.

המשחק הרכוב "מגלים את נחל ציפורי" ישלח את מי שיירשמו בחינם בקישור המצורף למשימות בשלושה מרחבים שונים של הנחל: באזור שמשית-הסוללים (מסלול מעגלי בחלקו המזרחי של הנחל), ליד גשר כעביה, ובדרך נוף מדהימה ביופיה המובילה אל ראס עלי וטחנת הנזירים (בחלק המערבי של הנחל).

  • עוד באותו נושא:
  • נחל קישון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully