וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרחיבים את הטיילת בנהריה - משרד התיירות העביר 3.7 מיליון שח

עודכן לאחרונה: 23.2.2022 / 9:22

בתום שיחה בין שר התיירות יואל רזבוזוב לראש העיר נהריה רונן מרלי, הודיע השר שפרויקט "פיתוח ושיקום תשתיות בחוף נהריה" ייצא לדרך בביצוע העירייה

פרויקט פיתוח ושיקום תשתיות בחוף נהריה יצא לדרך - משרד התיירות מעביר את התקציב לפרויקט

לאור מלחמתו של שר התיירות, יואל רזבוזוב, בבירוקרטיה ביקש השר להוציא אל הפועל פרויקטים תיירותיים אשר תקועים כבר זמן רב, ובראשם פרויקט "פיתוח ושיקום תשתיות בחוף נהריה". על כן, שוחח השר רזבוזוב עם ראש העיר רונן מרלי והודיע לו כי הוא מאמין ביכולתה של עיריית נהריה להוציא אל הפועל את הפרויקט. בשיחה משותפת בישר השר כי הוא מורה על העברת 3,750,000 השקלים הדרושים למימוש הפרויקט.

טיילת נהריה. צילום: חנן בן דוד, אתר רשמי
טיילת נהריה/אתר רשמי, צילום: חנן בן דוד
ראש עיריית נהריה רונן מרלי. יח"צ,
ראש עיריית נהריה רונן מרלי/יח"צ

כזכור, הפרויקט כולל שיקום מערכות תאורה בשפך הגעתון, פיתוח נופי, שיקום מזח הדייגים ומתחם צמוד, שיקום ופיתוח המרחב בטיילת הדרומית, לרבות הגבול הדרומי של הטיילת ושוליו - שם יתבצעו עבודות תאורה, גידור, משטחי הליכה, ושיפוצים נוספים - כל זאת במטרה להחזיר לשימוש את שטח הנופש העיקרי במרחב הגעתון. העבודות יכללו גם שירותים, הצללות וריהוט, המתאימים לנוף - בעלות של 7,500,000 ₪. משרד התיירות יממן 80% מהפרויקט בסכום של 6 מיליון ₪ בהתאם להתקדמות הביצוע.

שר התיירות, יואל רזבוזוב: "לנהריה יש פוטנציאל תיירותי אדיר, והיא רשות מקומית שיש בידה לעשות טוב לתושבים, לאזרחי ישראל כולם, ולתיירים שיכנסו למדינה. לכן, כשחיפשתי כיצד ניתן לפתור את הביורוקרטיה, ישר חשבתי על נהריה. כי יש שם למשרד התיירות שותפים אמיתיים לביצוע פרויקטים מסוג זה".

ראש עיריית נהריה, רונן מרלי: "אני מודה לשר רזבוזוב ומברך על כך שגם משרד התיירות רואה בנהריה עיר תיירותית מרכזית ומובילה באזור הצפון. שמח שיש לנו שותפי אמת במשרד התיירות שכבר עובדים יחד איתנו על הפרויקט הבא - הארכת הטיילת לכיוון צפון, עד חוף אכזיב, במטרה ליצור טיילת רציפה לאורך כל רצועת החוף של נהריה".

  • עוד באותו נושא:
  • נהריה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully