וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עפולה הירוקה: החל תכנונו של פארק ירוק ענק

עודכן לאחרונה: 22.2.2022 / 16:10

ראש העיר אבי אלקבץ הודיע כי בימים אלה מסתיים תכנונו של פארק ענק נוסף. המשלב גינת פרפרים, בית קפה, מדשאות, גני שעשועים לפעוטות וילדים, שבילי הליכה ןחורשת פיקניק

כזכור, בקדנציה הקודמת שלו כראש עיר הקים אלקבץ את הפארק העירוני הסמוך לשכונת רובע יזרעאל של שטח של למעלה מ-100 דונם. הפארק הפך במהרה לפארק המרכזי של תושבי העיר אבל בשלוש השנים האחרונות, עם צמיחתה של העיר, החליט אלקבץ להקים פארקים נוספים גם בשכונות.

עפולה. הדמייה,
עפולה/הדמייה
עפולה. דוברות עיריית עפולה, אתר רשמי
עפולה/אתר רשמי, דוברות עיריית עפולה

השבוע, הודיע אלקבץ כי בקרוב יוקמו שני פארקים ענקיים בשכונות הוותיקות. הפרויקט הבא, כאמור, הוא פארק ענק סביב הנושא של 'חי וצומח' ויכלול בתוכו את האמפי השכונתי הקיים, חנייה רחבה, בית קפה, מבנה שירותים, שבילי הליכה, אזורי משחק לבני נוער, ילדים ופעוטות, רחבת 'פרלמנט' לוותיקי השכונה כאשר כל האלמנטים הללו נטועים בתוך נוף ירוק הכולל מדשאות נופש, המון עצים, חורשת פיקניק, שביל הליכה לא פורמאלי, גינת תבלינים גינת כלבים ואפילו גינת פרפרים ייחודית.

ראש העיר אבי אלקבץ אמר: "מדובר בפרויקט ענק נוסף בשכונות הוותיקות. הפארק ייסוב סביב נושא החי והצומח וייתן מענה ופנאי איכותי לתושבי שכונת 'עפולה הירוקה' החדשה ולכל תושבי שכונת עפולה עילית בכל הגילאים".

  • עוד באותו נושא:
  • עפולה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully