וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעיר הדרומית הושקה תערוכה ייחודית - אדם. נוף. ירוחם

עודכן לאחרונה: 22.2.2022 / 15:20

בירוחם נפתחה תערוכת אמנות ייחודית הכוללת את יצירותיהן של אמנים ותיקים בעיר עליהן עמלו בשנים האחרונות.

התערוכה הושקה בערב חגיגי במעמד ראש מועצת ירוחם טל אוחנה, בו הציגו האמנים את היצירות לקהל הרחב. ראש המועצה שסיירה בתערוכה התרגשה עד מאוד מסיפוריהם האישיים של האמנים ואמרה: "אני שמחה להגיע לכאן ולהתרשם מהיצירות היפיפיות שיצרתם. במעבר על היצירות מיד חיפשתי לצד המוצגים את הסיפורים שלכם, מי האמן שמאחורי כל יצירה, לקרוא על החיבור לירוחם והתרגשתי מאוד."

תערוכה בירוחם. באדיבות המצולמים
תערוכה בירוחם/באדיבות המצולמים

את הערב הובילה מירה סנדרוסי, אוצרת התערוכה שאמרה: "אני גאה ומתרגשת מהזכות להציג את התערוכה וקיום ערב זה לו חיכינו לאורך כל שנות פעילות פורום האומנים. מטרת התערוכה לתת במה לאומני ירוחם שיוצרים כבר מעל 20 שנה. אני מודה לכלל השותפים שהפכו את הערב הזה למציאות החל מחברת ICL שסייעה בהקמת הפורום, הנהלת המתנ"ס שמארחת אותנו, מפעל הפיס ועמותת עתיד במדבר. כולי תקווה שככל שירבו התערוכות בעיר יותר אנשים יחשפו לעולם האומנות ויתנו ביטוי לעצמם דרך האומנות. אמשיך לפעול, כשם שפעלתי עד כה עבור קיום תערוכה זו כדי לאפשר זאת."

רויטל שלמון, מנהלת תחום קיימות וקהילה בירוחם: "השקת התערוכה הינה רגע שיא ליוזמה שנולדה במסגרת תוכנית 'חושבים עושים' מתוך מטרה לאפשר לאמנים מדור הוותיקים בעיר פלטפורמה להתאגד, להפגש, להפרות אלו את אלו וגם להיות שותפים בהצגת היצירות דרך פלטפורמות דיגיטליות. הפורום צמח וגדל בשנים מאז החלה פעילותו ועבר כברת דרך עד לנקודת השיא הזו שאנו עדים לה היום."

ראש המועצה טל אוחנה : "עבורי קהילה שנותנת מקום ליצירה היא קהילה בריאה. קהילה שיכולה להביט פנימה ולתת ביטוי החוצה. אני מודה לכל המשוגעים שדחפו שתערוכה זו תתקיים. בכוונתי להמשיך לגייס משאבים מכלל הגורמים והתורמים להקמת מבני קבע לאומנות המקומית. אני שמחה שיש לנו היום את הזכות להזדקף מול התורמים ולומר שאנחנו במועצת ירוחם מספיק חזקים לאחר שהקמנו מבני חינוך ורווחה בעיר כדי להקצות מהמשאבים המגוייסים גם לאומנות ותרבות בעיר."

  • עוד באותו נושא:
  • ירוחם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully