וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתוך 27 מועמדים - תושב עכו נבחר לתפקיד מנכ"ל החברה הכלכלית של עכו

עודכן לאחרונה: 21.2.2022 / 16:08

דירקטוריון החברה הכלכלית של עכו קיבל בשבוע שעבר את המלצת ועדת האיתור ואישר את בחירתו של מרדכי שמיר לתפקיד מנכ"ל החברה הכלכלית של עכו. שמיר יחליף את המנכ"ל אלברט בן שלוש הפורש לגמלאות.

שמיר אמור להיכנס לתפקידו באופן רשמי החל מה-1 במרץ וזאת בכפוף לאישור מינויו והסכם העסקתו על ידי אגף תאגידים עירוניים במשרד הפנים.

בראש ועדת האיתור שנבחרה על ידי אגף תאגידים עירוניים במשרד הפנים עמד ראש העיר עכו, שמעון לנקרי, רו"ח חאג' בילאל נימר, מנהל תחום שלטון מקומי במשרד הפנים במחוז הצפון ומנכ"ל החברה הכלכלית של משגב, שמוליק דודאי.

מרדכי שמיר. באדיבות המצולמים
מרדכי שמיר/באדיבות המצולמים

27 מועמדים הגישו מועמדות לתפקיד. בתום שלב המבדקים החיצוניים שנערכו על ידי מכון פילת, ראיינה ועדת האיתור את המועמדים שעברו בהצלחה את המבדקים והמליצה פה אחד לדירקטוריון החברה לבחור במרדכי שמיר לתפקיד מנכ"ל החברה.

שמיר (55) תושב העיר עכו, נשוי ואב לחמישה כיהן עד כה כמנהל פרויקטים בחברה הכלכלית ופרש מצה"ל לפני כארבע שנים. שמיר, בוגר תואר ראשון במנהל עסקים של המכללה האקדמית קרית אונו והנדסאי אלקטרוניקה ומחשבים מדופלם. הוא כיהן בעבר בשורה של תפקידי ניהול בצה"ל, ביניהם מנהל מערכות ופרויקטים, ניהול מערכות מחשוב וראש צוות פיתוח תוכנה בחיל האוויר. במסגרת שירותו הצבאי זכה שמיר לאותות הצטיינות והערכה מהרמטכ"ל וממפקד חיל האוויר.

ראש העיר עכו, שמעון לנקרי אמר: "החברה הכלכלית היא זרוע ביצועית של העירייה ולכן בחנו מועמדים רבים ושמיר היה הטוב ביותר מביניהם. אנו מאחלים לו הצלחה בתפקיד ומאמינים כי החברה הכלכלית תחת ניהולו תקדם פרויקטים רבים יחד עם העירייה למען תושבי העיר. בהזדמנות זו ברצוני להודות למר אלברט בן שלוש על שנות ניהולו ולאחל לו המשך הצלחה בדרכו החדשה".

  • עוד באותו נושא:
  • עכו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully