וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאראלימפיאון בבית ספר און בתל אביב - "פה מרגישים את ניצחון הרוח"

עודכן לאחרונה: 21.2.2022 / 13:36

בזמן שבבייג'ינג נערכים משחקי החורף האולימפיים והפאראלימפיים, בבית ספר און של עיריית תל אביב-יפו לילדים וילדות מיוחדים התקיימה מסורת ספורטיבית ייחודית משלהם - הפאראלימפיאון. המנצחים הגדולים - כולם.

במשך שלושה ימים (ראשון- שלישי), התחרו התלמידים במגוון משחקים ספורטיביים המותאמים לנשים ואנשים עם מוגבלויות. מדליסטים אולימפיים עם סיפורי חיים מעוררי השראה כגון מורן סמואל, אורי ואלון ששון ואיציק ממיסטבלוב, הגיעו לחזק את התלמידים ולהעביר את המסר שספורט זה לכולם ולכולן.

בטקס הסיום קיבל כל אחד מן התלמידים המשתתפים מדליה וכל כיתה קיבלה גביע על התגייסותה למאמץ המשותף. יצויין כי כל כיתה ייצגה מדינה שונה, ובמשך החודש שקדם לתחרויות כל אחת מהן למדה על התרבות והמנהגים של אותה המדינה.

ראש עיריית רון חולדאי, שנכח בטקס הפתיחה: "לפני 23 שנה נלחמתי בשיניים כדי שבית הספר יתקבל בשכונת צהלה. היום, אין פנינה בעירנו שנוגעת בי יותר מהמקום הזה. פה מרגישים את ניצחון הרוח על החומר, ואת העובדה שכל ילד וכל ילדה יכולים לממש את הפוטנציאל הגלום בהם, ולחוות תחושה של הישג, הצלחה והתרוממות. אני גאה בצוותי החינוך של תל אביב-יפו, ובמיוחד בצוות החינוכי עם הלב העצום של בית הספר און שהרימו את הפרויקט המופלא הזה, ומייצרים עבור כולנו עיר שוויונית ומכילה יותר".

תל אביב. צילום: דוברות תל אביב, אתר רשמי
תל אביב/אתר רשמי, צילום: דוברות תל אביב
תל אביב. דוברות תל אביב, אתר רשמי
תל אביב/אתר רשמי, דוברות תל אביב

עיריית תל אביב יפו מקדישה לנושא החינוך המיוחד משאבים ומאמצים גדולים, ובתחומה של העיר פועלים 20 בתי ספר כוללניים לילדים עם צרכים מיוחדים. העיר מהווה מרכז מטרופוליני ועורף סוציאלי לילדים מ- 63 רשויות אחרות, בהן אין בתי ספר מתאימים.

תחרויות הפאראלימפיון בבית ספר און מתקיימות מדי 4 שנים. האירוע כולל פעילויות ותחרויות ספורטיביות בהשתתפות כל תלמידי בית הספר ברחבי בית הספר ובבריכה הטיפולית.

בית ספר און, שהוקם ע"י עיריית תל אביב-יפו בהשקעה עצומה, מהווה מסגרת חינוכית-שיקומית - חברתית לתלמידים עם שיתוק מוחין, ניוון שרירים מתקדם ולקויות מוטוריות מורכבות בגילי 6-21.
בית הספר שם לו למטרה לאפשר לתלמידיו השתתפות בפעילויות רב תחומיות במטרה להעשיר את הידע הכללי שלהם ולחשוף אותם להתנסויות שמעצימות אותם רגשית ופיזית.

  • עוד באותו נושא:
  • תל -אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully