וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

450 משפחות חדשות ייקלטו בחצור הגלילית בשנה הקרובה

עודכן לאחרונה: 20.2.2022 / 13:54

2022 בסימן שיפור השירות לתושב, המשך תנופת הקליטה והבניה והשלמת פרויקטים. תוכניות העבודה של מנהלי המחלקות במועצת חצור הגלילית לשנת 2022 הוצגו השבוע בישיבה מיוחדת במועצה.

תוכניות העבודה השונות מוכוונות כולן ליעדי הליבה שהציב ראש המועצה שמעון סויסה לשנה שבפתח: מחויבות לשיפור איכות השירות לתושב, הקפדה על שאיפה למצוינות ולא רק עמידה במשימה, הכנה של חצור הגלילית לקליטת משפחות רבות כחלק מתנופת הבנייה וההתרחבות של הישוב והשלמת פרויקטים מרכזיים.

חצור הגלילית. צילום - דוברות חצור הגלילית, אתר רשמי
חצור הגלילית/אתר רשמי, צילום - דוברות חצור הגלילית

בין היתר הזכיר ראש המועצה כי בשנה הקרובה ייצאו לדרך שלושה מתחמים חדשים עם צפי שיווק של כ-450 יחידות דיור. "מבחינתי, אנשים אינם רק מחליפים את הכתובת, הם לא סתם עוברים לחצור הגלילית - הם נקלטים פה. אנחנו רוצים לקבל אותם, להגיע אליהם, לענות על שאלות, להסביר להם לאיזה ישוב ולאיזו קהילה הם מצטרפים, זאת במקביל לחיזוק השכונות הוותיקות והשקעות משמעותיות שנבצע בהם", אמר ראש המועצה, באשר לעבודת צוותי המועצה הוסיף: "שיתוף פעולה של שניים שלושה מנהלי מחלקות יכול לייצר תוצאה איכותית ולעודד אתכם לחשיבה מחוץ לקופסא, לחפש את הפתרון המתאים במקום הנדרש ולא מתחת לפנס".

על קצה המזלג, אפשר לציין מספר יעדים ואתגרים בולטים אשר הוצגו על ידי המנהלים והמנהלות בישיבה: אנשי האגף הטכני בראשות דני ראש יוציאו לפועל השנה תוכנית להתייעלות אנרגטית סולארית אשר תאפשר חסכון משמעותי בהוצאות המועצה. תוקם תחנת מעבר חדשה לאיסוף וטיפול בגזם ומתחם נינג'ה ניסיוני יוצב סמוך למעלה חוני המעגל.

המנכ"ל שגב עייש עדכן, כי השנה צפוי שדרוג משמעותי של מערך שרתי המחשבים, יוגדל מספר המצלמות המוצבות בישוב

בתחום החינוך, הציג מנהל המחלקה איתן בר דרור את עיקרי התוכנית האסטרטגית כשבמקום גבוה בסדר העדיפויות של אנשי החינוך השנה, ניצב המאמץ למנוע נשירה באמצעות שיתוף פעולה הדוק עם אנשי המחלקה לשירותים חברתיים והמרכז הקהילתי בחצור. בר דרור ציין, כי המחלקה נערכת להתמודד עם הפערים הרגשיים והפדגוגיים לרבות מצוקות רגשיות- צו השעה בעידן הקורונה.

מספר פרויקטים הנדסיים נמצאים השנה על שולחנו של המהנדס ישראל יעקובי לרבות תכנון מעון יום תלת כיתתי חדש (בוסתן); אישור תוכנית תב"עית להקמת שלושה מתחמי תיירות; תכנון ותקצוב טיילת אופניים בכביש 90; תכנון מקווה חדש ועוד. גזברית המועצה ספי מאור דיווחה, כי אחוז גביית הארנונה של המועצה עמד השנה על 92%. באמצעות פתרונות חכמים ועבודות תחזוקה, הצליחה המועצה לחסוך כחצי מיליון שקל בהוצאות החשמל והמים.

ומה יהיו החדשות בנושא חזות העיר ב-2022? טל אסור, מנהל מחלקת חזות העיר עדכן כי חמש כיכרות יעבור חידוש וטיפוח; יושם דגש מיוחד בהגברת המודעות למיחזור ובשכונות הוותיקות של חצור תתבצע עבודת גינון שתכלול פיתוח ושתילה של צמחיית נוי. במקביל במחלקת הביטחון מאור פיניש שנכנס לאחרונה לתפקיד יפעל על מנת להכין את המועצה לשעת חירום.

ולסיום, חדשה חגיגית אחת: אנשי המתנ"ס בראשות יאיר כץ כבר שוקדים על התוכניות לקראת חגיגות יום ההולדת ה-70 של חצור הגלילית. יש בהחלט למה לצפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully