וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת ההייטק מסייעת לקהילה האתיופית באור יהודה

עודכן לאחרונה: 22.3.2022 / 10:51

המועדון שופץ בזכות שיתוף פעולה בין עיריית אור יהודה לחברת אורפק שציידה את המועדון במחשבים ובעיצוב המקום. במועדון יועברו קורסים דיגיטליים למבוגרים ולצעירים

עיריית אור יהודה השלימה את שיפוצו של מבנה בית הידידות הוותיק שנקרא החל מעתה "מועדון יחד". מדובר במועדון ותיק בשכונת איילת השחר הממוקם ליד בית הכנסת החדש שישמש בית לקהילה לומדת. בחודשים האחרונים הוא עבר שיפוץ מסיבי בזכות שיתוף הפעולה בין עיריית אור יהודה לחברת אורפק שלקחה על עצמה בהתנדבות לצייד את המועדון במחשבים, בשולחנות, בשיפוץ המטבח, בעיצוב המקום ועוד.

אור יהודה. צילום - דוברות אור יהודה, אתר רשמי
אור יהודה/אתר רשמי, צילום - דוברות אור יהודה
אור יהודה. צילום - דוברות אור יהודה, אתר רשמי
אור יהודה/אתר רשמי, צילום - דוברות אור יהודה

המועדון ישמש את ילדי הקהילה האתיופית, אבל לא פחות חשוב מכך את האוכלוסייה הבוגרת, כל זאת לאפשר צמצום פערים דיגיטליים. הוא יופעל על ידי אגף החינוך בעירייה בראשות דלילה אשכנזי ויתקיימו בו קורסים מגוונים במחשבים, החל מקורסי בסיס ועד לקורסי תכנות שיועברו על ידי חברת אורפק והטכניון.

הקשר שנוצר בין העירייה לבין חברת אורפק התקיים באמצעות תושבת השכונה, ליאה אקל שגייסה ליוזמה את חבר המועצה אבטמו אייאיו, ויחד הם הניעו עם אגף החינוך ולשכת ראש העיר את שיפוצו של המבנה.

ראש העיר, ליאת שוחט: "זה לא מובן מאליו שחברת הייטק מתגייסת באופן כזה כדי לשפץ מהיסוד מבנה ציבור. אני שמחה שהמבנה הזה, שמצטרף למבני ציבור נוספים ברחבי העיר שעוברים שיפוץ, יאפשר להרבה יותר אנשים בקהילה, מבוגרים וצעירים כאחד, לקבל את הכלים הדיגיטליים שהם צריכים כדי להצליח. זו הזדמנות להודות לחברת אורפק ולתושבת ליאה אקל שאחראית על החיבור האסטרטגי הזה".

  • עוד באותו נושא:
  • אור יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully