וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירוע ההרצאות הנצפה ביותר בעולם TEDx חוזר לסביון

עודכן לאחרונה: 17.2.2022 / 14:55

ב22.2.22 יתקיים אירוע TEDxSavyon השני במרכז התרבות סביון בנושא Facing Challenges

TEDx היא אירוע הרצאות מקומי של ארגון TED העולמי, ומאורגנת על ידי מארגנים מקומיים בהתנדבות לאותן מטרות. הנושא הנבחר נוגע במיליוני אנשים המתמודדים פנים מול פנים עם אתגרי החיים, אתגרים מקצועיים ואישיים.

אירוע TED יתמקד בהצלחה למרות כל הקשיים והאתגרים, בצמיחה, באופטימיות, בהפיכת הבלתי אפשרי לאפשרי, במעבר מכישלון להצלחה, בסיפורים שיגרמו לפה פעור בתדהמה או לחיוכים של הקהל באולם, וכמובן מאות אלפים (ומי יודע אולי גם מיליונים) של אנשים ברחבי העולם שיצפו בהרצאות המוקלטות.

TED וסביון אלו שני מותגי יוקרה חזקים. השילוב ביניהם יוצר חיבור בין חדשנות, רעיונות שווי הפצה, אינטלקט, יצירתיות, שפע ויוקרה. ליאת רבינוביץ, תושבת הישוב הפועלת כיזמית ואקטיביסטית בתחומים עסקיים וחברתיים מגוונים, קיבלה את הרישיון מטעם ארגון TED העולמי לארגן ולהפיק את אירוע TEDx הראשון והשני בישוב סביון.

סביון. צילום דן, אתר רשמי
סביון/אתר רשמי, צילום דן

לאירוע זה הוגשו מאות בקשות מהארץ ומהעולם של מועמדים שהגישו בקשה להיות מרצים על הבמה הנחשקת TED בסביון. לבסוף נבחרה הרשימה הכוללת מרצים מתחומים מגוונים כמו מדע, אומנות, חינוך, טבע, מוזיקה ועוד. מרצים מרתקים, מעוררי השראה עם נושאים רלוונטיים וחדשניים, חלקם אף מרצים עם רקורד בינלאומי מכובד ויוקרתי.


בין המרצים שיופיעו באירוע TEDxSavyon

• אלי שמיר - צייר ואומן אשר זכה בפרס משרד החינוך והתרבות לשנת 2005 ובפרס בנו גיטר, במוזיאון תל אביב לאמנות לשנת 2006. לאלי אוספים ציבוריים במוזיאונים ברחבי הארץ ותערוכות אשר מעידות על שפע עשייתו הפורייה והשפעתו על שדה האמנות הישראלית, הן כצייר והן כמורה של ציירים וציירות, שהגיעו מתרבויות ורקעים אתניים שונים.

• הנריקה צימרמן - עיתונאי בינלאומי אשר מסקר, מדווח וכותב מעל 30 שנה במזרח התיכון. נולד בפורטוגל ובגיל 16 עלה לארץ לבדו. מייסד ונשיא לשכת המסחר והתעשייה ישראל-מדינות המפרץ.

• דניאל וולפסון - האישה הישראלית הראשונה והיחידה שהגיעה לפסגת האוורסט, מנהלת כיום משרד עורכי דין מצליח וסיפורה מתחיל בילדות קשה בימי ברית המועצות מאחורי מסך הברזל.

• דר' אורי לשמן - מלחין, מנצח, מוזיקולוג ומרצה בכיר בתחומי המוזיקה, החינוך והחברה במוסדות אקדמיים מובילים בישראל.

• נועם גרשוני - טייס אפאצ'י לשעבר, שחקן טניס כסאות גלגלים וזוכה מדליית זהב פראלימפית.

• מיכל מולדבסקי - חוקרת מאוניברסיטת תל-אביב בתחום החינוך, העוסקת בחקר אמפתיה וקשר מורה תלמיד.

• ברק כהן - חוקר ביולוג ומדריך טיולים אשר מוביל קבוצות מטיילים למקומות מגוונים ברחבי העולם כ- 20 שנה תוך למידה ומחקר של היחסים השונים שבין התושבים המקומיים וסביבתם הטבעית.

  • עוד באותו נושא:
  • סביון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully