וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המיזם החברתי 'שים לב לשכן' ברעננה יזכה לתקציב משרד הרווחה

עודכן לאחרונה: 17.2.2022 / 14:48

ראש העיר רעננה, חיים ברוידא, אירח הבוקר בלשכתו את שר הרווחה והשירותים החברתיים, מאיר כהן בליווי בכירי המשרד.

במהלך הביקור, בהשתתפות בכירי העירייה והאגף לשרותים חברתיים, סקר ראש העיר את הפעילות העירונית בתחומי הרווחה לרבות פעילות התחנה לטיפול בזוג ובמשפחה, פרויקטים בתחום התעסוקה, החירום ועוד, וכן ציין את שביעות הרצון הגבוהה מקרב תושבי העיר כפי שעולה מסקרים בנושא.

עוד סקר ראש העיר את ההיערכות העירונית במהלך משבר הקורונה, לרבות העשרת הגיל השלישי בתכנים דיגיטליים לסיוע בקיום קשר שוטף עם קרוביהם והדרכות טכנולוגיות בהתאם. עוד בפרויקטים שהוצגו- פרויקט שכנות טובה וחיזוק הקשר עם ועדי הבתים, למיגור תופעת הבדידות וקידום אוכלוסיות חלשות. השר שיבח את העשייה העירונית המותאמת לכלל חתכי האוכלוסייה בעיר, ואת הצטיינות העיר בשילוב בעלי מוגבלויות ובהכלה חברתית ותעסוקתית וכן הדגיש את העשייה למען קשישי העיר והאוכלוסייה המבוגרת, תוך מיגור הבדידות והדגשת נחיצותם ותרומתם לקהילה.

רעננה. צילום - דוברות רעננה, אתר רשמי
רעננה/אתר רשמי, צילום - דוברות רעננה

השר הודיע כי ינחה את אנשי משרדו לתקצוב ותיעוד פרויקט שים לב לשכן, כמודל לרשויות נוספות, תוך שילוב הטכנולוגיות לקידומו. "אני מאמין גדול באדם ובפרויקט, ובנגיעה אישית באוכלוסיות החלשות", ציין השר."השאיפה שלנו היא לשים את האדם וצרכיו במרכז ולאתר את הנזקקים לסיוע, ורעיון רתימת ועדי הבתים, המכירים מקרוב את הצרכים הינו מבורך".

הביקור נחתם בסיכום הדדי להמשך שיתוף פעולה לקידום פרויקטים חברתיים בעיר, תוך דגש על פרויקטים למיגור תופעת הבדידות בקרב כלל רובדי האוכלוסייה ופרויקט שים לב לשכן בפרט.

השר כהן: "העובדה שמשפחות מיוחדות בעיר, יודעות שיש להן תמיכה עירונית נרחבת בחינוך, פנאי ושילוב חברתי, וכן כי בעיר מוענקים מענים קהילתיים לאנשים עם מוגבלויות, קשישים ועוד, היא שהופכת את העיר למכילה ומובילה כמודל לרשויות נוספות".

ראש העיר רעננה: "מודה לשר על הנכונות להשקיע ולהקדיש תקציבים לקידום העשייה החברתית לרווחת תושבי העיר. אנו נמשיך בהרחבת פעילות המועדניות ומסגרות התמיכה בעיר, פרויקטים בתחום התעסוקה ורווחת קשישי העיר והאוכלוסיות החלשות. כי ברעננה אף אחד לא נשאר לבד".

  • עוד באותו נושא:
  • רעננה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully