וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התוכנית למיגון אשקלון ב 320 מיליון ש"ח תובא להחלטת הממשלה

עודכן לאחרונה: 17.2.2022 / 13:25

לאחר עשרות שנים של היעדר מיגון בשכונות הוותיקות תובא לאישור הממשלה החלטה חסרת תקדים לצורך בניית ממ"ד לתושבים. תומר גלאם, ראש העיר: "מתחילים בתהליך שיביא צדק מיגוני לתושבים בשכונות הוותיקות לאחר שנים של עוול"

בשורה בתחום המיגון באשקלון: לאחר עשרות שנים של היעדר מיגון בשכונות הוותיקות תובא לאישור הממשלה החלטה חסרת תקדים שתוביל לתחילתו של תהליך מיגון בעיר אשקלון בהיקף של 320 מיליון שקלים ובמימון מלא (מענקים) לצורך בניית ממ"ד לתושבים הזכאים להבטחת והשלמת הכנסה (מיפוי השכונות ופירוט הקריטריונים ייקבעו ע"י פיקוד העורף).

ההחלטה החדשה, שעומדת כאמור על 320 מיליון שקלים, כוללת תוספת של 70 מיליון שקלים לעומת ההחלטה המקורית שעמדה על 250 מיליון שקלים.

חשוב להדגיש כי מדובר בתחילתו של תהליך מיגון, ראשון מסוגו באשקלון. על פי ההחלטה שצפויה להיות מאושרת, תושבי אשקלון המקבלים השלמה והבטחת הכנסה יהיו זכאים ל-100% מענק לצורך בניית ממ"ד.





צילום: אלדד עובדיה.

אשקלון. צילום: אלדד עובדיה, אתר רשמי
אשקלון/אתר רשמי, צילום: אלדד עובדיה
ראש העיר אשקלון תומר גלאם. צילום- ראובן קפוצ׳ינסקי, אתר רשמי
ראש העיר אשקלון תומר גלאם/אתר רשמי, צילום- ראובן קפוצ׳ינסקי

ראש העיר, תומר גלאם: "אנחנו עושים היום צעד ראשון ומשמעותי לעבר תחילתו של תהליך מיגון בעיר אשקלון. בזכות שיתוף פעולה יוצא דופן בין עיריית אשקלון, ראש הממשלה, נפתלי בנט, שר הביטחון, בני גנץ, שר האוצר, יו"ר ועדת הכספים, מ"מ ראש העיר, סופה ביילין ופיקוד העורף. תודה מיוחדת לחבר המועצה, עמיחי סיבוני, על השותפות, הפעילות וההובלה יחד להצלחתו של המהלך. אנחנו מתקנים עוול של עשרות שנים ומביאים לאישור החלטת ממשלה היסטורית, שלישית במספר על העיר אשקלון, שתעשה צדק מיגוני עם תושבים בשכונות הוותיקות. נמשיך לפעול כדי להביא לבשורות נוספות עבור תושבי העיר אשקלון, גם בתחום ההטבות הכלכליות, המגיעות להן בזכות ולא בחסד".

ח"כ אלכס קושניר: "במהלך דיוני התקציב הוקצה על פי דרישתי סכום של רבע מיליארד ₪ למיגון אשקלון, אשר עבר בהחלטת ממשלה היסטורית. בשבועות האחרונים עבדתי יחד עם ראש עיריית אשקלון תומר גלאם ומ"מ ראש העיר הגברת סופה ביילין על בניית הקריטוריונים לזכאות. כאשר אושר המענק בגובה של 100% לזכאים, היה צורך להגדיל את תקציב. שר האוצר אביגדור ליברמן נענה לבקשתי להוסיף עוד 70 מליון ₪ לתוכנית, כך שהתקציב החדש למיגון יעמוד על 320 מיליון ₪. אני מודה לשר האוצר אביגדור ליברמן, לראש עיריית אשקלון תומר גלם ומ"מ ראש העיר הגברת סופה ביילין על שיתוף פעולה מלא למען תושבי העיר".

  • עוד באותו נושא:
  • אשקלון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully