וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעיטת הפתיחה - מגרש הכדורגל יוצא לדרך בנס ציונה

עודכן לאחרונה: 16.2.2022 / 18:12

החברה הכלכלית של נס ציונה מובילה שורה של פרויקטים לקידום ופיתוח תשתיות ומתקני הספורט והפנאי לרווחת תושבי נס ציונה.

בימים אלו יוצאת החברה הכלכלית בשני מכרזים במתחמי הספורט העירוניים ונמצאת בישורת האחרונה לבניית מגרש הכדורגל הסמוך לאצטדיון.

המגרש החדש, שנבנה על פי תקני ההתאחדות לכדורגל, ישמש את קבוצות הכדורגל הפועלות בנס ציונה, בהן קבוצות הילדים והנוער וקבוצת הוותיקים. מכרז ראשון שיפורסם בימים הקרובים, מציע השכרת אולם בשטח של כ-132 מ"ר הממוקם במבנה אצטדיון הכדורגל בעיר, לפעילות מסחרית בענפי הספורט השונים.

מכרז נוסף שיוצא לדרך בימים הקרובים עוסק בבנייתו של מתחם בית קפה - מסעדה בפארק הספורט החדש, המשתרע על שטח של 60 דונם בין הרחובות מרגולין, ויצמן והעצמאות. בנייתו של בית הקפה תחל במהלך חודש מאי הקרוב, והיא צפויה להימשך כ- 7 חודשים.

נס ציונה. צילום - דוברות נס ציונה, אתר רשמי
נס ציונה/אתר רשמי, צילום - דוברות נס ציונה
שמואל בוקסר ראש העיר נס ציונה. דוברות נס ציונה, אתר רשמי
שמואל בוקסר ראש העיר נס ציונה/אתר רשמי, דוברות נס ציונה

שמואל בוקסר, ראש העיר ויו"ר דירקטוריון החברה הכלכלית: "קידום תרבות הספורט והפנאי הוא אחד היעדים המרכזיים שהצבתי עם כניסתי לתפקיד. באמצעות החברה הכלכלית אנחנו מובילים שורה ארוכה של פרויקטים להרחבת תשתיות הספורט בעיר ולעידוד ופיתוח ספורט תחרותי לצד ספורט חובבים, וכל זאת בהשקעה של עשרות מיליוני ₪. פיתוח ענפי הספורט והפנאי קורה לצד המשך פיתוח הריאות הירוקות, הגינות הציבוריות והמרחב הציבורי בכללותו, למען איכות החיים של תושבי העיר".

דפנה קירו כהן, מנכ"לית העירייה ומ"מ מנכ"לית החברה הכלכלית: "מתחמי הספורט והפנאי בעיר, מהווים חלק מרכזי באיכות החיים העירונית. לכן החברה הכלכלית פועלת יחד עם העירייה והחברה לתרבות ופנאי לקדם ולפתח את התשתיות, ושירותי ספורט חדשים שיתנו מגוון מענים לכל אוכלוסיית העיר בכל הגילאים".

  • עוד באותו נושא:
  • נס ציונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully