וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שר הבינוי והשיכון הגיע לכפר יונה - "נדון שוב בהקפאת פרויקט כביש עוקף 57 צפון"

עודכן לאחרונה: 16.2.2022 / 14:14

ראש עיריית כפר יונה אירחה אתמול (שלישי) את שר הבינוי והשיכון, זאב אלקין. ראש העירייה, שושי כחלון כידור, סיירה עם השר אלקין במתחם המיועד להתחדשות עירונית, באזור התעסוקה בבית ליד ובשכונות שרונה ויפה נוף.

השר ציין כי מתוכנן כינוס של קבינט הדיור והתחבורה בראשותו בחודשים הקרובים, שאליו יוזמנו ראשי הרשויות באזור, ויידון בו פרויקט כביש עוקף 57 צפון, אשר הוקפא על ידי שרת התחבורה, מרב מיכאלי.

השר אלקין: "שמחתי לפגוש את ראש העירייה ולסייר במתחמים של התחדשות עירונית. כפי שציינתי בפניה, אנו ערים לבעיה, ומתכוונים לדון בה בקבינט הדיור הקרוב. אנו נסייע ככול שניתן למתן פתרונות ולהאצת התחדשות עירונית בכפר יונה".

שר הבינוי בכפר יונה. צילום - דוברות כפר יונה, אתר רשמי
שר הבינוי בכפר יונה/אתר רשמי, צילום - דוברות כפר יונה

לראש העירייה התלוו המנכ"ל ששי מגידו, מהנדס העירייה, אלי דיגא, ונציגות הוועדה המקומית. השר אלקין הגיע עם צמרת המשרד, כולל המנכ"ל, נציגי רשות מקרקעי ישראל (רמ"י) והרשות להתחדשות עירונית, וכן יועצים.

ראש העירייה, שושי כחלון כידור: "הערכה רבה לשר אלקין על הביקור ועל שיח בגובה העיניים. הדיון סביב הנושאים שעלו תוך כדי הסיור בעיר, היה ענייני ועם רצון טוב של משתתפי הביקור, ומעל הכל השר ומנכ"ל המשרד, לסייע בפתרון החסמים שהם מציפים, גם בזכות הפוטנציאל שהעיר מציעה לפתרון בעיית הדיור במדינה. בחוויה שלי נוצרה ידידות שתאפשר שיח ושיתוף פעולה, אשר יסייעו רבות לקידום הנושאים הבוערים שעל סדר יומן של העיר והעירייה".

  • עוד באותו נושא:
  • כפר יונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully