וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברי פורום סגני ומ"מ ראשי הרשויות בישראל ביקרו בקרית גת

עודכן לאחרונה: 16.2.2022 / 12:19

אתמול התארחו בקרית גת למעלה מ 60 סגני ראשי ערים וממלאי מקום ראשי הרשויות בקרית גת . חברי הפורום בראשות עו"ד מימון טולדנו היו אורחי ראש העיר אבירם דהרי וסגנית ראש העיר מוריה זגורי שהובילה את הכנס.

חברי הפורום התכנסו במרכז תנופה לצעירים שם פגשו את להקת הילדים עם הצרכים המיוחדים. ראש העיר אבירם דהרי קיבל את פניהם והציג להם את תכניות המתאר של קרית גת הצופות לה פיתוח אינטנסיבי בשני העשורים הקרובים וצפי למנות 400,000 תושבים .

בהמשך הרצה בפני האורחים דניאל בן עטר, מנכ"ל אינטל ישראל וראש ארגון הייצור באינטל העולמית .
דניאל סיפר על שיתוף הפעולה ההדוק בין עיריית קרית גת לאינטל שמאפשר לחברה להצליח , לזכות בפרסים בינלאומיים ולזכות לאמון מהנהלת אינטל העולמית שמאפשר להקים עוד ועוד מפעלים כאן .
בדבריו הדגיש את פרוייקט אופק במסגרתו שולבו בחברה 150 עובדים חסרי רקע והשכלה רלוונטיים.

בהמשך היום הגיעו האורחים למתחם אינטל וצפו הגג החניון העילי על בניית המפעל החדש שהחלה בימים אלה ועל פיתוח פארק התעשייה שלך קרית גת לכיוון דרום מזרח, זה שבוצע בפועל וזה הצפוי לה בשנים הקרובות . האורחים שמעו על תכניות הבינוי הנוספות הצפויות של אינטל מעבר להשקעה של 40 מיליארד ₪ במפעל שבנייתו החלה לאחרונה.

קריית גת. צילום - דוברות קריית גת, אתר רשמי
קריית גת/אתר רשמי, צילום - דוברות קריית גת
קריית גת. צילום - דוברות קריית גת, אתר רשמי
קריית גת/אתר רשמי, צילום - דוברות קריית גת
קריית גת. צילום - דוברות קריית גת, אתר רשמי
קריית גת/אתר רשמי, צילום - דוברות קריית גת
קרית גת. צילום - דוברות קריית גת, אתר רשמי
קרית גת/אתר רשמי, צילום - דוברות קריית גת

מוריה זגורי סגנית ראש העיר ציינה: שמחתי לארח בקרית גת את עמיתיי חברי וחברות פורום הסגנים וממלאי המקום ברשויות אשר הגיעו לקרית-גת מכל רחבי הארץ והתמלאתי גאווה וסיפוק לנוכח התפעלותם מעירנו המתחדשת והצומחת שמקימה שכונות חדשות, מוסדות ציבור ומושכת אליה תושבים חדשים, מפעלי תעשייה מובילים ומשקיעים שמגלים אותה ואת שלל יתרונותיה.
חבריי לפורום התפעלו מחדוות העשייה והחזון של ראש העיר אבירם דהרי, משיתוף הפעולה בינינו ומההובלה הנחושה של כל התהליכים שמצעידים את העיר קדימה והופכים אותה למרכז החדש של ישראל.

בהמשך ערך ראש העיר אבירם דהרי לאורחים סיור רכוב בפארק התעשייה, ברובע כרמי גת, במתחמי ההתחדשות העירונית ובאזורי הפיתוח הצפויים ממערב לעיר. הוא תאר בפניהם את האתגרים והמשימות הכרוכים בהתפתחות אינטנסיבית ובבינוי מואץ למגורים בכל הנוגע להקמת עשרות בתי ספר וגני ילדים חדשים , מחלפים, גשרים וכבישים שיאפשרו נגישות וכמובן מוסדות ציבור חדשים.

מימון טולדנו ראש הפורום ברך את ראש העיר אבירם דהרי וציין את התפעלותם של החברים מהביקור ומהתהליכים העוברים על העיר וציין ראינו היום מציאות שצועדת בד בבד עם חזון בקצב לא יאומן .עו"ד טולדנו העניק לראש העיר מגן הוקרה על הביקור ועל השותפות של עיריית קרית גת עם הפורום. "התרשמנו ולמדנו איך מנהלים עיר משגשגת ומתפתחת", ציין.

סיפורה של קרית גת הוא מרתק ומשמש מודל ארצי בכל הקשור להתחדשות עירונית, בינוי, פיתוח ואיכות חיים. אני מברכת על הזכות שנפלה בחלקי לשמש כסגנית ראש העיר וכשותפה בכירה שמטביעה את חותמה על התהליכים המבורכים הללו תוך שימת דגש על תחום החינוך, ההתנהלות הכלכלית, ההעצמה הנשית והקשר עם התושבים החדשים והוותיקים כאחד.

  • עוד באותו נושא:
  • קרית גת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully