וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקציב של 4.5 מיליו שח למיגון בית חולים סיעודי בשלומי

עודכן לאחרונה: 15.2.2022 / 12:46

ראש מועצת שלומי גבי נעמן התבשר השבוע ע"י שר הביטחון בני גנץ כי הורחב התיקצוב למיגון בת החולים הסיעודי שבישוב.

תנופת המיגון בשלומי נמשכת: כזכור משרד הביטחון תיקצב מימון מרחבים מוגנים בעבר בבית החולים הסיעודי בעלות כוללת של - 5 מיליון ₪ ₪ לבניית מרחבים מוגנים לשתי מחלקות והעמותה תיקצבה 3 מליון שח .השבוע אושר למחלקה הנוספת תיקצוב נוסף בסך 4.5 מילון ₪ למחלקה השלישית

בסיכום הכללי גויסו לטובת המרחבים המוגנים בבית החולים הסיעודי 8.5 מליון שח ממשרד הביטחון ועוד 15 מליון שח ממשרד הפנים לבניית 3 מחלקות ממוגנות חדשות סה"כ גיוס כ- 26 מיליון ₪ ממקורות שונים ועוד כ20 מיליון שח מתקציב העמותה. סה"כ תקציב קיים ומאושר 46 מיליון ₪. צפי לסיום הפרויקט : כ- 24 חודשים.

שלומי. דוברות שלומי, אתר רשמי
שלומי/אתר רשמי, דוברות שלומי

גבי נעמן ראש המועצה שלומי :" בית האבות הסיעודי הוא לא רק פתרון עבור הקשישים ובני משפחותיהם, מדובר בבית חולים שהוא ערכי וחינוכי, שמספק כשרות למהדרין לדיירי הבית .לנו חשוב לשדר לדור הבא כי "כבד את אביך ואת אימך" זה לא רק דיברה, מדובר כאן בדרך חיים ואמונה כי עלינו לדאוג להורים שלנו גם בזיקנתם. אני מודה לאנשי העמותה על עבודתם המסורה במשך כל השנה וגאה במקום היחוד שהקמנו בשלומי.

אני מבקש להודות לשר גנץ על פועלו למען ביטחון תושבי שלומי בפרט ותושבי המדינה בכלל, אני מאמין כי בקרוב נתבשר על ידי שר הביטחון על תיקצוב נוסף לבניית 1000 יחידות ממדים לתושבי שלומי בשקעה המוערכת בכ-140 מליון שח מה שייתן פתרון מיגון מלא לתושבי שלומי היקרים".

  • עוד באותו נושא:
  • שלומי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully