וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנגישים את אילת למרכז

14.2.2022 / 16:16

לאחר תקופה ארוכה בצל הקורונה בה צומצם מספר הטיסות לאילת וממנה ובוטלו היסעים, שב משרד התחבורה לבקשת ראש העירייה - אלי לנקרי, להרחיב את השירותים למען תושבי אילת וחבל אילות הטסים מאילת למרכז כולל שאטל חינם ונסיעות חופשי ביום הטיסה.

בשבועות האחרונים, פעל ראש העירייה - אלי לנקרי מול שר האוצר - אביגדור ליברמן ושרת התחבורה - מירב מיכאלי ומנכ"לי המשרדים, כדי לקדם את ענייני התחבורה הבוערים לאילת, ביניהם כביש הערבה, הטיסות לאילת וממנה והנגשת שדות התעופה לתושבי אילת לאחר סגירת שדה דב לרבות פתרונות תחבורתיים משדה התעופה "רמון" לאילת. פעולות אלה נשאו פרי עם שורת הטבות לתושבי אילת וחבל אילות.

אילת. דוברות אילת, אתר רשמי
אילת/אתר רשמי, דוברות אילת

גם בעניין כביש הערבה קידם ראש העירייה מול שר האוצר הקצאת תקציב של 300 מיליון ₪ לטובת המשך הרחבת כביש הערבה והפיכתו לדו מסלולי דו נתיבי לכל אורכו. עוד סוכם על תוספת של 30 מיליון ₪ לטובת סיום תכנון הרכבת לאילת וכן קידום אישור לתוספת של 220 מיליון ₪ לטובת מענים בתחומי תחבורה, בריאות ותיירות. זאת כפעימה שניה ל - 550 מיליון ₪ שאושרו במסגרת החלטת הממשלה לקידום אילת על רקע סגירת שדה דב. ב

המשך להחלטה זו, סוכם עם משרד התחבורה, כי ישודרגו בשלב זה 20 ק"מ נוספים בכביש הערבה, בקטעים המוגדרים כמסוכנים. כיום בוצעו עבודות עד לק"מ ה - 63, כאשר התכנית היא לשדרג את הכביש עד צומת הערבה (ק"מ ה -180). בתקציב האמור שאושר כפעימה ראשונה ישודרגו כאמור 20 ק"מ נוספים, השאר יבוצע במסגרת תכנית חומש.

  • עוד באותו נושא:
  • אילת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully