וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת הנדל"ן אאורה נכנסה למדד ת"א 125 היוקרתי בבורסה

עודכן לאחרונה: 13.2.2022 / 15:21

הבוקר (13.2.22) פתחה הנהלת אאורה השקעות את המסחר, לרגל כניסתה למדדי הדגל של הבורסה, מדד ת"א-90 ות"א-125.

חברת אאורה, בשליטת עו"ד יעקב אטרקצ'י, עוסקת בהקמתם של פרויקטים בתחום הנדל"ן למגורים, ונחשבת למובילה בתחום ההתחדשות העירונית בישראל, עם כ-50 פרויקטים כיום ברחבי הארץ, בשלבי ביצוע, שיווק או תכנון, כולל פיתוח נכסים מניבים במתחמים המסחריים והקמת שכונות מגורים.

החברה הצטרפה לבורסה בתל אביב בינואר 1993 וכיום החברה עומדת על שווי שוק של כ-2 מיליארד ₪ ומתחילת שנת 2021 ועד היום זינק שער המניה בכ - 270%. החברה כלולה גם במדד ת"א-בניה, שהושק לפני כשנתיים וכולל 35 חברות בנייה ותשתיות, בשווי כולל של כ- 63 מיליארד ₪. מאז השקת המדד ועד היום, מדד הבנייה עלה בכ-113%.

אאורה. יחצ אאורה, אתר רשמי
אאורה/אתר רשמי, יחצ אאורה
אאורה. יחצ אאורה, אתר רשמי
אאורה/אתר רשמי, יחצ אאורה

יעקב אטרקצ'י, המנכ"ל והבעלים של אאורה אמר: "אני גאה ששוק ההון והמשקיעים הביעו אמון בחברת אאורה שנכנסה למדד ת"א-125 ומדד ת"א-90. החזון שלנו באאורה הוא לקדם התחדשות עירונית, שמיום ליום הופכת ליותר משמעותית לתושבי ישראל. נמשיך כחברת ההתחדשות העירונית הגדולה בישראל באסטרטגיה שלנו, לחדש את ישראל ולהקים שכונות שלמות בכל מקום בארץ מדן ועד אילת, באזורי הביקוש ובפריפריה. אנו בטוחים שהפתרון למחסור בדיור בישראל טמון בהתחדשות עירונית שמספקת את התמהיל הנכון של הקמת שכונות חדשות ומטפלת גם בנושא מחירי הדיור וגם בסכנה שיש במבנים ישנים שנבנו לפני עשורים". עוד הוסיף אטרקצ'י ואמר, "אפשר להקים פרויקטים עם נשמה ובשותפות עם הדיירים הוותיקים וגם להרוויח כסף ולהשיא תשואות יפות למשקיעים. זו דרכנו וכך נפעל".

שרון לביא, מנהלת יחידת מסחר ומדדים בבורסה אמרה: "כניסת אאורה למדדי הדגל של הבורסה, תאפשר לציבור הישראלי להיחשף לחברה גם באמצעות החסכונות של הציבור, קרנות הפנסיה וקופות הגמל, אשר ברובן חשופות למדדי הבורסה. על מדדי הדגל ת"א-90 ות"א-125 יש למעלה מ- 67 מוצרי השקעה העוקבים אחר מדדים אלו, בשווי כולל של כ- 20 מיליארד ₪. אני מאחלת להנהלת החברה ולעובדיה צמיחה, התפתחות, והמשך בנייה ברחבי הארץ, וזאת לטובת ציבור המשקיעים והמשק הישראלי כולו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully