וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצטיינת אקדמית ונהגת ראש העיר בית שמש

עודכן לאחרונה: 13.2.2022 / 12:12

ענת עייש, היא סיפור הצלחה. בנוסף לעבודתה כנהגת ראש העיר בית שמש החלה ללמוד בתוכנית האקדמית של המרכז לשלטון מקומי וזכתה לתעודת הצטיינות של נשיאת האוניברסיטה

בעיריית בית שמש פועלת תכנית לימודים לתואר ראשון במדעי החברה והרוח עם דיפלומה בשלטון מקומי. במסגרת תכנית הלימודים זכתה ענת עייש, שהיא ביומיום הנהגת של ראש העיר בית שמש ד"ר עליזה בלוך, בהצטיינות נשיאת האוניברסיטה הפתוחה.

בית שמש. דוברות בית שמש, אתר רשמי
בית שמש/אתר רשמי, דוברות בית שמש

ענת התחילה את לימודי התואר במדעי החברה תוך כדי עבודתה האינטנסיבית בעירייה בצמידות לראש הכיר וההשקעה האדירה שלה בלימודים הובילה להוקרה המכובדת.

ענת עייש: "אומרים שמאחורי כל ילד עומד מבוגר אחד שמאמין בו. אני אומרת שאחרי מבוגרת אחת עמדו 3 בנות שהאמינו, דחפו, עודדו, הרימו ועזרו לרגע הזה להגיע. ההודעה שקיבלתי מהאוניברסיטה ריגשה אותי מאוד. עם קבלת ההודעה של האוניברסיטה הבנתי בעצמי את המסר שאין לא יכול, ותמיד אפשר למצוא תירוצים למה לא. המשימה שלנו היא שצריך לחפש את הסיבות למה כן והיום הבנתי שהכל אפשרי. זה עניין של רצון ולא של יכולת. התמיכה של ראש העיר והסובבים אותי הובילה להצלחה ואני מודה לכל אלו שלקחו חלק במאמץ".

ראש העיר בית שמש ד"ר עליזה בלוך: "אני מפקידה את עצמי בידי ענת כדי שנגיע בשלום ובבטחה לכל מקום. והיא בהצטיינות המאפיינת אותה עושה הרבה יותר מהגדרת תפקידה. לענת יש מבט מדויק על העיר. מזהה כל נקודה הדרושה טיפול. ערה לכל נושא הצף ברשתות החברתיות ותמיד מסייעת לי להבחין ולדייק את תשומת הלב שלי. אני אומרת לענת "יגעת ומצאת תאמיני". המשפט הזה מגדיר במדויק את ענת, שמשקיעה את כל כולה בכל דבר שהיא עושה. היא מצליחה בלימודיה בזכות כוח רצון אדיר ואני מצדיעה לה. היא סיפור הצלחה כאמא, כעובדת עיריית בית שמש וכתושבת העיר. תמיד ידעתי שאיתי ברכב יש מצטיינת, רק עכשיו יש לזה אישור. אני גאה בה מאוד".

  • עוד באותו נושא:
  • בית שמש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully