וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירושלים: מתנדבים הפיקו חתונה לזוג הצעיר

עודכן לאחרונה: 13.2.2022 / 18:11

באו בטוב: פרויקט מברוק ועמותת OneDay הפיקו חתונה ייחודית שנערכה על ידי מתנדבים בלבד לזוג מעוטי יכולת

שמואל וסיוון כבר חשבו שלא יגשימו את החלום ויעמדו מתחת לחופה, אך בזכות שני הארגונים שארגנו מתנדבים הם חגגו באולם "בטחנה" בירושלים. סיוון: "לא חשבתי שזה יכול להיות אמיתי, ארגנו לנו חתונה חלומית"

שמואל וסיוון (29) מירושלים כבר לא חשבו שיצליחו להגשים את החלום שלהם ולהתחתן. לשניהם סיפור חיים מורכב, יתומים מאב וללא גב כלכלי מהמשפחה. שמואל מגיע ממשפחה של עולים חדשים ואילו משפחתה של סיוון מבני ברק. השניים כבר השלימו לצערם עם העובדה שלא יתחתנו, עד שפרויקט "מברוק" ועמותת OneDay נכנסו לתמונה ושינו הכל.

חתונה בירושלים. צילום  : גלי שוורץ, אתר רשמי
חתונה בירושלים/אתר רשמי, צילום : גלי שוורץ
חתונה בירושלים. צילום  : גלי שוורץ, אתר רשמי
חתונה בירושלים/אתר רשמי, צילום : גלי שוורץ

לראשונה, שיתפו פעולה שני הארגונים ואירגנו את החתונה של שמואל וסיוון באולם הבוטיק "בטחנה", ירושלים. השניים עמדו מתחת לחופה בחתונה ייחודית שנערכה כולה על ידי מתנדבים. פרויקט מברוק גיבש את הספקים מעולם האירועים שיתנדבו לטובת החתונה ואילו oneday תרם את המתנדבים. באירוע נכחו כ-100 מוזמנים ועוד כ-30 מתנדבים שהגיעו למלצר, לברמן ולשמח את הזוג ביום חתונתם. פייר, התרגשנו.

סיוון, הכלה: "בהתחלה כששמעתי על מברוק, אמרתי לעצמי - אין מצב שזה אמיתי. לקח לי כמה ימים לשלוח להם בקשה כי נורא התביישתי ולא ידעתי למה לצפות. הראיתי לארוס שלי והוא הסכים איתי שכדאי לנסות ומה יש לנו להפסיד. לא דמיינו שיחזרו אלינו כל כך מהר ויארגנו לנו תוך חודשיים חתונה חלומית. עכשיו כשאנחנו יודעים מי אלה מברוק, אנחנו מבקשים מזוגות לא להתבייש ולהאמין שזה אפשרי ומציאותי להתחתן בצורה מכובדת ולהבין שלקבל עזרה זה בסדר. אנחנו בטוח נהיה אנשים טובים יותר אחרי המפגש עם מברוק".

נעמה, ראש צוות מברוק ירושלים: ''בתהליך ארגון החתונה מצאנו המון רצון טוב, נתינה ומוטיבציה של אנשים זרים לגמרי, שרק רוצים לשמח את הזוג. קשה להישאר אדישים אל מול תחושת האחווה והסולידריות הכל כך מיוחדת הזאת. פרויקט מברוק בראש ובראשונה שם לו למטרה להגביר את ההתנדבות והסולידריות בחברה הישראלית - אחרי אירוע כזה, אפשר לומר שהצלחנו'.'

אור חזקיהו, סמנכ"ל תפעול, עמותת OneDay: "אנו שמחים ומתרגשים מאוד על שיתוף הפעולה עם "מברוק", אשר אפשר למתנדבים שלנו לשמח חתן וכלה ביום כל כך חשוב בחייהם. בתקופה הזאת, של אי ודאות גדולה בחברה הישראלית ובעולם, היכולת להגיע ולהשפיע על יום זוג צעיר ולשמח אותם היא זכות גדולה עבורנו. העמותה תמשיך ותשאף להגדיל את שיתופי הפעולה שלה עם עמותת נוספות כדי לעשות טוב, לכל מי שנוכל להגיע אליו".

פרויקט מברוק פועל שש שנים וארגן למעלה מ-50 חתונות בכל רחבי הארץ לזוגות מעוטי יכולת. לא כל אחד יכול לקבל את הסיוע של מברוק, שעורכים בחירה קפדנית של הזוגות. לאחר הבחירה, צוות מברוק מארגן את כל החתונה, מצלם המגנטים ועד לאחרון המלצרים. כולם מספקים שירות בהתנדבות מלאה ללא תמורה.

עמותת OneDay מארגנת פעילויות התנדבוית לצעירים/ות וחברות. מטרת העמותה היא לאפשר לצעירים וחברות להתנדב במגוון פעילויות קהילתיות שמותאמות לתפיסת עולמם ולאורח חייהם בדוגמת שיפוץ בתים עבור ניצולי שואה, אריזות מזון, הפגת בדידות לקשישים, פעילויות בחוות חופש לבעלי חיים וכו'.. עד היום הצטרפו מעל ל-40,000 מתנדבות ומתנדבים

  • עוד באותו נושא:
  • ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully